Ben ik misbruikt?
Toen ik 10/11 was zat mijn stiefvader vaak aan mijn borsten en "masseerde" ze en zei rare dingen als we alleen thuis waren. Ik haatte het maar ik durfde niks te zeggen, ik durfde me niet eens te bewegen. Ik snapte niet echt of het slecht was ookal haatte ik het omdat we altijd vage grenzen hadden. Hij maakte vaak opmerkingen over mijn lichaam, zat aan mijn kont en liep vaak binnen als ik in bad zat enzo. Het is nu wel een tijdje gestopt, waarschijnlijk omdat ik hele wijde kleren draag en niet echt meer bij hem in de buurt wil zijn. Ik begin nu paniekaanvallen te krijgen omdat ik het eigenlijk tegen mijn moeder wil vertellen maar il weet niet hoe en eigenlijk durf ik het niet omdat ik bang ben dat ze me niet gelooft of boos word en ik woon trouwens bij hem... ik heb het een jaar geleden tegen mijn tante verteld en ze wou dat ik erover ging praten met mijn psycholoog maar dat deed ik niet. Ik kan het gewoon fysiek niet zeggen ofzo. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.