Skip to main content
Vraag

ben ik de enige jongen die dit meemaakt?

hallo

ik heb een ondergrond boxing club gevonden en mensen vechten daar (meestal dronken) voor persoonelijke problemen, of niet mentaale goede mensen, ik  weet niet meer wat te doen ik heb pijn en ik ga daar  af en toe  om wat dingen op te losen, of het is alcohol of vechten, kunnen jullie mij tips geven om dingen op te lossen zonder naar een vechtclub te gaan,

dank je wel voor het lezen 

2 reacties

merelm
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 15 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@anoniem_jonge123 ,

Wat dapper dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Merel (De Kindertelefoon) 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi, het lijkt mij voor jou erg goed om hulp te vragen, inderdaad eens met de Kindertelefoon te contacten, en daarnaast ook asap uit dat gebeuren weg te blijven/te gaan. Klinkt mij als een circuit waar niemand beter van wordt op wrs een klein clubje ongrijpbare lui na, en waar je zo gauw mogelijk uit moet. Zoals je het beschrijft is dat een behoorlijk duister milieu. Laat die mensen die zo nodig willen vechten dat (niet dronken) doen bij een goede dojo en misschien zich melden bij defensie zodat ze op een nuttige en nuchtere manier hun krachten kunnen inzetten. In elk geval blijf je daar het beste weg. Succes en sterkte. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen