hoi ik ben een meisje van 17 jaar oud en ik had ooit lang geleden iemand op snap die me leuk vond en ik vond hem ook leuk. waardoor ik (heel stom) foto’s stuurde van mezelf soms in een bh al een tijdje sprak ik hem niet meer en sinds vanacht ben ik ineens toegevoegd door een persoon die ik niet kende, ik voegde hierbij ook terug en stuurde toen ‘’hoi’’. Even later stuurde hij me adres, school en alle fotos naar me toe en begon me bedreigen om alles online te zetten en alles te sturen naar me school en famillie als ik niet ging luisteren. dus ik heb uit angst alles gedaan wat hij wou in tegenstelling dat hij niks online ging sturen maar nu ben ik bang dat hij toch alles online gaat zetten met me gezicht en adres erop, ik heb hem al erop gerapporteerd op snap met de uitleg en ik ga ook de politie bellen erover. alleen ik ben bang dat ik nu all me vrienden ga kwijtraken en dat ik weer in een depresssie kom te zitten misschien ik weet niet wat ik moet doen en ik vraag echt om help
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.