Skip to main content

Bedreigd door random 10 jarige kinderen

• December 21, 2025
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Ik was laatst bij de Mac met een paar leuke vrienden. Daar kwamen we kinderen tegen die een van mijn vrienden kenden.

Nou, zei riepen naar die vriend die hun kenden zijn naam. Best normaal, maar het was duidelijk dat mijn vriend er maar niks van vond. Wij proberen eten te bestellen, gaan die gasten langs ons lopen en tegen ons aan beuken. Random proberen ze me ook nog  subtiel te tackelen🙄. Ze schelden mijn een andere chinese vriend ook nog uit voor 'Jing-pang’.

Mijn vriend negeerde hun (erg goed van hem😎)

Ik moest eerder weg met (weer) een andere vriend. Die gozertjes achter ons aan lopen. Toen we onze fietsen aan het pakken waren kwamen ze naar ons toe, eentje met een sigaret in de mond, wat ik best apart vond want hij leek iets van 10?! Toen vroegen hun of we vrienden waren met die  'Jing-Pang’ (hun woorden)

Ik vond dat niet echt aardig, dus ik vertelde ze dat ze dat echt niet kunnen zeggen. 
Dan zegt een van die kinderen “Gast, wil je dat ik je tanden eruit sla?!”

Ik was ongeveer twee keer groter dan hem…

Toen zijn we weg gefietst.

Toen riep een van die kinderen nog iets van een scheldwoord.

Dit was echt plots en raar, wat denken jullie ervan?

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen choquerende of triggerende content.

3 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 22, 2025

Hoi,

Deze generatie is cooked. Nee, maar ze hebben geluk gehad met jullie. Mijn zusje wordt snel geïrriteerd en had kinderen die discriminerend naar ons waren een bloedneus, blauw oog en tanden eruit geslagen.

Dat vind ik zelf niet de beste move, maar ik kon het echter niet tegenhouden want er zaten teveel kinderen tussen.

Maar wanneer je in zoiets terechtkomt, negeren. Het zijn kleine kinderen en je weet van deze generatie dat ze niks durven te doen.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 22, 2025

Hey ik herken het wel. Ik loop soms hard en dan kom ik wel eens door een park (vaak ook niet) en daar hangt dan een groepje kinderen bij elkaar, ook hooguit 11 ofzo en die hebben dan een ontzettend grote b** naar iedereen. Ongelofelijk. Ik heb er ook een topic over dat ik me er over verbaas, sommige kinderen.  Ik negeer ze en ren door.  Wel één keer was het karma want toen heeft een grotere sterkere jongen 1 van die kids in de vijver geduwd (ik weet je moet het eig niet goed vinden maar toch hihi 😈).  En toen was het huilen geblazen natuurlijk. Echt inhoud nul bij zulke types. Maar iig ik ben ergens anders ook wel eens zelf lastig gevallen, daar wil ik niet elke keer op terug komen maar ik ben het met je eens hoe raar dit is.  Gelukkig zijn er ook veel lieve, leuke, sociale en beleefde kinderen. Zoals jullie je hebt echt verstandig gereageerd hoor!  

Liefs, Tover xxx

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Omg, wat een heftig verhaal! Echt bizar dat die kinderen zich zo gedroegen, zeker als ze er nog zo jong uitzagen. Dat ze met woorden als ‘Jing-pang’ schelden is echt niet oké, dat is gewoon puur racisme. Super goed dat je er wat van zei toen ze dat vroegen, ook al reageerden ze daarna zo agressief met die opmerking over je tanden. 🙄

Echt knap dat je vriend ze eerst negeerde en dat jullie uiteindelijk gewoon zijn weggefietst. Soms kun je tegen dat soort types niet winnen met praten omdat ze alleen maar stoer willen doen, zeker als ze ook nog proberen te tackelen enzo. Je hebt echt het juiste gedaan door niet mee te gaan in hun ruzie, ook al was je twee keer zo groot. Je bent echt de 'bigger person' geweest (letterlijk en figuurlijk)!

Laat het je dag niet verpesten hoor, zij zijn degene die zich echt heel raar en kinderachtig hebben gedragen. Heb je het er nog met die vrienden over gehad?