Vraag

bedreigd

  • 6 April 2021
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

Badge

Wat moet je doen als een meisje je naakt foto heeft gestuurd en je heb daar niet voor gevraagd en ze vraag dan aan jou of je ook wilt sturen. Maar je wilt niet.  En dan begint ze je te bedreigen dat ze je gaat neersteken. Ik heb de bewijzen niet meer van het gesprek helaas. Ik weet van haar dat ze in Groningen woont en ze zei tegen mij dat ze vrienden hier in mijn stad heeft en die zullen mij dan neer steken.


9 reacties

Probeer het op te lossen maar stuur nooit een naaktfoto terug 

Reputatie 7
Badge +19

Haar blokkeren en rapporten. En absoluut geen naaktfoto terug sturen. Je kan het ook met je ouders of mentor bespreken.

Badge

Dankje wel ik heb net gedaan. Alleen wat als er echt mensen naar mij toe komen wat moet ik dan doen

Heey,

Als er echt mensen naar je huis toe komen, gelijk de politie (0900-8844) of 112 bellen.

Waarschijnlijk heeft ze dit echter gebruikt als dreigement om jou die foto's te laten sturen. De kans is aanwezig dat ze helemaal niet weet waar je woont.

Je zou als je het prettig vind altijd nog een melding kunnen maken bij de politie, ookal heb je niet alle bewijzen meer. Dan ben jij het ergens kwijt en het is aan de poli wat ze er verder mee doen.

Goed in ieder geval dat je zelf geen foto's hebt gestuurd!

Groetjes,
Simply Me

Badge

Dankjewel allemaal. Alleen een ding ik dacht leuk meisje beetje praten op wink ( is een app om vrienden te maken). En toen vroeg ze me snapchat account. Ik had het haar geven. Ze kon toen zien waar ik woonde. Op snapchat stuurde ze ook de foto

Reputatie 5
Badge +3

oh oke maar maak je geen zorgen ze gaat je echt niet neersteken hoor. En als ze naar je huis komt laat je dr toch gewoon niet binnen en je bent vast niet super veel alleen thuis door corona of wel? je hebt natuurlijk ook ouders. Maar vermijd al het contact met haar en dan komt het echt wel goed. Nooit iets doen waar je je niet fijn bij voelt. Ik wordt echt boos als ik hoor dat er zulk soort walgelijke meiden bestaan. Echt vervelend maar wees niet bang en niet iedereen is zo :) ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen? 

kussiesss XX

 

Heey,

Jammer dat ze toch jouw adres weet.
Mocht ze haar dreigementen echt waar maken, zou ik doen wat in bovenstaande reacties staat.
Heb je er over nagedacht om eventueel aangifte te doen of in ieder geval een melding te maken?

 

Groetjes,
Simply Me

Ik zal aangifte doen. Dreigen mag niet. Als je echt bang bent kun je er eventueel voor zorgen dat je zo weinig mogelijk alleen bent. Tot nu toe goed opgelost!

Reputatie 2
Badge +3

Maak bewijs bijvoorbeeld dat ze nog een keer het daarover heeft met bedreigen voor naaktfoto en dan aangifte doen en als het goed is weet je haar locatie door snap en kan je die er ook bijgeven

Reageer