Vraag

Bang voor stiefvader

  • 22 November 2021
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben Maureen ben 15 jaar en woon nu 5 maanden bij me stiefvader omdat mijn ouders beide zijn overleden. Ik dacht eerst dat ik een veilig thuis had maar niet dus. Ik werd slachtoffer van seksuele handelingen. Elke vrijdag als ik thuis kom is mijn vader met 3 vrienden thuis, als ik niet thuis kom is er niks aan de hand. Maar als ik wel thuis kom dan ben ik aan de beurt. Ik heb nog geluk dat ze me niet zwanger maken, maar dit gaat gwn te ver. Maar ik ben bang om naar de politie te gaan. Gelukkig heb ik een goede band met de kazerne bij mij in de buurt, vaak als ik vrij ben op vrijdag en hun geen melding hebben ga ik daar heen. Zei zeggen ook wel dat ik naar de politie moet maar dat durf ik niet.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Maureen.B ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat moedig van je dat je hierover komt praten! Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Hey! Wat naar zeg! Je kan inderdaad naar de kindertelefoon, of ga naar de politie. Wel super fijn van die kazerne. Suxses! 

Reageer