Vraag

bang voor oorlog

  • 30 March 2024
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

 

 ik ben al een tijdje bang dat er een derde wereldoorlog gaat komen, nu vooral omdat de (premier?) uit Polen dat ook allemaal zegt en een van de navo hoofdmilitairen het ook zegt. Ik wil echt niet dood maar ik weet ook gewoon niet wat ik nu moet doen. Verder gaan met m’n leven of me misschien voorbereiden ? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Er gaat echt geen oorlog komen hoor. Als wij worden aangevallen dan gaan alle andere Navo landen ons helpen. 

De Navo zijn een (grote) groep landen bij elkaar die hebben afgesproken elkaar te helpen als ze in oorlog komen. 

Reputatie 1
Badge

@Anoniemxv 
Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik snap dat je het best eng vindt wat er allemaal gebeurt, vind ik ook. Maar ik ben het ook eens met @Anoniemxv  en de Navo is zó groot en sterk dat de Russen daar echt niet aan gaan beginnen. Als je al ziet hoeveel moeite ze (gelukkig) hebben met Oekraïne, ik hoop dat Oekraïne wint trouwens, dan zullen ze de Navo nooit aanvallen. De Navo is ook nog eens veel moderner uitgerust en het aantal inwoners in Europa alleen al is ongeveer 4 keer meer dan Rusland. Maar in ieder geval, omdat de Navo landen elkaar altijd zullen helpen zijn we goed beschermd. Daar komt het op neer. Ik hoop dat je gerust gesteld bent 🙂

Liefs, Tover xxx

Reputatie 2
Badge

Oorlog kan gewoon gebeuren, maar dat er geweld komt in Nederland waarschijnlijk niet. Je hoeft er geen zorgen over te maken, maar je moet wel begrijpen dat er altijd oorlogen zijn.

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik snap dat je het best eng vindt wat er allemaal gebeurt, vind ik ook. Maar ik ben het ook eens met @Anoniemxv  en de Navo is zó groot en sterk dat de Russen daar echt niet aan gaan beginnen. Als je al ziet hoeveel moeite ze (gelukkig) hebben met Oekraïne, ik hoop dat Oekraïne wint trouwens, dan zullen ze de Navo nooit aanvallen. De Navo is ook nog eens veel moderner uitgerust en het aantal inwoners in Europa alleen al is ongeveer 4 keer meer dan Rusland. Maar in ieder geval, omdat de Navo landen elkaar altijd zullen helpen zijn we goed beschermd. Daar komt het op neer. Ik hoop dat je gerust gesteld bent 🙂

Liefs, Tover xxx

Dankje! 

Reageer