Skip to main content

angst voor oorlog

• 20 januari 2025
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Lieve mensen,

Ik ben echt heel bang voor oorlog. Zeker nu je in het nieuws leest dat allemaal experts zeggen dat het dichtbij komt, dat Rusland zich herbewapend, dat China oorlogsschepen bouwt, dat het voor 2030 gaat gebeuren etc. Ik word er echt enorm bang van, zeker als Trump srs uit de NAVO stapt. Ik weet wel dat we de NAVO hebben enzo, maar alsnog, ik wil niet dood! Stel je voor dat Poetin kernwapens inzet, dat is doodeng en dan zijn we allemaal dood. Ik kan 's avonds niet slapen van de angst. Wat kan ik doen? En kan iemand me aub geruststellen?

Liefs,

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 264 reacties
  • 22 januari 2025

Zolang je geen hoge positie hebt in de internationale politiek kan je er weinig aan doen.

Je druk maken om dingen waar je geen invloed op hebt is zonde. Ga nou maar gewoon rustig door met je leven en laat dat hele Rusland Oekraïne conflict maar lekker z'n gangetje gaan.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 22 januari 2025

alles wat jij opnoemt gebeurt al sinds dat wapens zijn uitgevonden, niks nieuws. Als we realistisch zijn dan gebruikt niemand zomaar kernwapens, omdat het grote gevolgen heeft. Er is wel een erg grote kans dat er binnen nu en een eeuw een derde wereldoorlog zal uitbreken. maar maak je niet druk, het is onwaarschijnlijk

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1731 reacties
  • 23 januari 2025

Maak je geen zorgen hoor. Zelfs als Trump uit de Navo stapt, hebben we nog bijna heel Europa op aantal  landen na. Dus maak je geen zorgen.

Groetjes Lupus

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi,

Ik snap waar je bang voor bent. Het ontwijken lijkt me lastig, dus misschien kan je er goed in verdiepen. Zo weet je waar je aan toe bent Het is wel onwaarschijnlijk dat Rusland kernwapens zal gaan inzetten, maar ik snap je angst. Let op: lees geen fake news of nieuws waarvan ze het dramatisch vertellen. Blijf bij de feiten en onthoud dat er een hoop mensen klaar staan als er iets gebeurd.

Liefs

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 49 reacties
  • 14 februari 2025

Nu is overal te lezen dat poetin misschien de baltische staten aan zal vallen. Hoe gaan jullie met zulk nieuws om?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen