Skip to main content

Beste lezers,

 

Ik wou effe wat kwijt  heb het nog nooit opgeschreven op een forum of aan iemand verteld.😥 

Ik ( hetero)ben namelijk verkracht  geworden 1 jaar geleden door een vreemde man op een blootstrandje. 

Bij ons op de jongens internaat  in België is er een strandje  en bos waar je ook bloot mag zijn.  Ik was 15 jaar en ging dus het was al laat in de zomer rond 9 uur effe lekker zwemmen. Liepen plots 2 mannen naar me toe met een dreigende opmerking dat ik er om vroeg en toen hebben zij mij verkracht. 

Ik verzette mij in eerste instantie, alles was angstaanjagend. Daarna was ik bevroren van angst. Mijn lichaam reageerde echter wel met een soort van genot, ik kwam klaar, terwijl ik dit echt niet wilde. Dat voelde heel erg raar. 

Daarna lieten ze me vrij, ik zakte in het zand huilend en ze reden weg.

 

WOW dit is echt heftig ik weet niet wat ik  moet zeggen maar in elk geval sterkte


Hallo @Gamer16 ,

Wat verschrikkelijk! Ik vind het echt zielig voor je en hoop dat het nu beter gaat. Het is zo afgrijselijk wat sommige mensen overkomt. Sterkte! ❤️


Wat een verschrikkelijke gebeurtenis kun je misschien online zoeken naar een psycholoog die je kan helpen of ondersteunen 


Heyy!

wat vervelend dat dit is gebeurd met je! Het is sowieso nooit jou schuld. Die volwassen mannen weten dat ze niemand tegen hun zin in mogen aanraken/betasten/seks mee hebben. Die reactie is heel normaal hoor. Ik zou het aan persoon vertellen die je 100% vertrouwt  zoals je mentor/docent/vriend/vader/moeder/zus/broer. Veel 🍀!


Reageer