Hallo allemaal,
ik ben een meisje van 14 en heb agressieve dwanggedachtes ik ben zo bang mijn ouders te vermoorden terwijl ik dat helemaal niet wil stemmetjes in mijn hoofd zeggen soms dat het beter is als ik het doe dat is natuurlijk echt onzin en een vreselijke gedachten, ik laat die stemmen niet winnen maar Ik ben zo bang dat het wel gebeurd ik zou niet zonder hun kunnen mijn leven en die van mijn familie zou dan instorten dat verdienen ze helemaal niet ik zIe ze zo erg genieten van elkaar & dat doet me dan ook verschrikkelijk pijn. Ik begin steeds meer & vaker te denken dat ik mezelf maar moet vermoorden, dan zijn mijn ouders veilig & ben ik van mijn pijn af. Mijn leven is helemaal aan het instorten, ik hou van hun & zou ze dit nooit aan kunnen doen maar ik ben bang dat ik mijn gedachtes laat winnen. Ik ga denk ik maar voor de beste keuze & dat is mezelf iets aan doen. Ik typ dit omdat ik heel benieuwd ben of anderen dit herkennen of weten wat ik moet doen & of zelfmoord echt de beste oplossing is.
bedankt voor jullie tijd.
x marley