2 jaar geleden waren m’n zusje en ik aan het spelen in de wijk toen er een man aankwam. Die begon ons dingen te vragen als hoe we heten en hoe oud we waren waar we woonden en meer ik vond dit heel eng. Die man droeg een hoed en een regenjas met kraag terwijl het zomer was. Ik weet niet hoe oud hij was, maar ik dacht eerst rond de 65 omdat hij echt supersloom en mank liep. Ik vond het niet leuk en zei beleefd dat we weg moesten. Toen zei de man ‘Nee wacht maar even er komt zo een vriend van me die kan jullie wel naar huis brengen. Toen we wegrende keek ik om en zag dat die man opeens wel heel snel kon rennen. Toen hij zag dat we keken ging hij weer mank lopen. Ik heb het niet aan m’n ouders verteld, omdat ik ze niet bezorgd wou maken, maar nu durf ik ook niet meer naar die kant van de wijk
mijn tip is om het toch tegen je ouders te vertellen, die kunnen de politie inlichten.
liefs zeepsopje
Hey,
Wat naar voor je!
Ik zou idd je ouders dit vertellen, zodat zij het weer samen met jou aan de politie kunnen vertellen.
Groetjes Lupus
Hey,
Dat vind ik echt heel erg voor je! Het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Als ik jou was zou ik het toch aan je ouders vertellen, omdat ik denk dat zodra ze er vanaf weten, je zullen steunen om toch weer naar die kant van de wijk te gaan. En het zal waarschijnlijk ook als een opluchting voor jou voelen.
Sterkte!!
Heyy,
Wat een enge ervaring zeg! Echt heel naar dat je dit hebt meegemaakt.. Ik zou zoals de anderen al zeggen toch wel met je ouders praten hierover want ik denk dat die jou hier echt goed mee kunnen steunen en helpen om dit een plekje te leren geven. Misschien vind je het nu spannend om met je ouders te praten, maar ik denk ook echt dat het enorm zal opluchten als je het kwijt bent en je ouders zijn er echt voor je!
Sterkte!
Liefs, ItsJustMe <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.