Achtervolgd door onbekende, help!

  • 5 September 2022
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoooiii! 

K had dus n vraagje.. 

Ik word nu sinds een weekje hele tijd door een oude man achtervolgt en het word echt heel eng. Ik zal maar bij t begin beginnen. Vorige week vrijdag: kwam terug van vrienden zat bij de bus te wachten in best onbewoond plekie, bus was uitgevallen dus kwam pas weer om 23:00 een. Nou helemaal leuk telefoon was ook nog ns leeg dus kon helemaal niks behalve wachten. Kzat maar een beetje huiswerk te maken want da had k toch bij. Ineens komt daar n auto dus ja kan gwn ik maakte me niet meteen druk. Hij stopte voor mij. Toen begon k wel al helemaal te stressen, hij liep naar me toe.. hij vroeg waarom ik hier zat en op wie ik wachte enzo... dus ik zei gewoon op de bus (wat uiteindelijk best dom was denk ik) nouja toen zei ie van ja ik kan je wel naar je huis brengen stap in dan hoef je niet te wachten ! Al dat soort dingen. Nou ja ik zei natuurlijk dat t nirt hoefde. Hij bleef maar bij me zitten dus uiteindelijk ben ik weggelopen naar een andere bushalte (was best n stuk lopen) maar al die tijd bleef die me voorzichtig met zn auto mij volgen. Gozijdank kwam de bus daar dus net aan dus ben er snel ingestapt. Was gelukkig maar kwartiertje met die bus, maar die man bleef maar er achter dus ik werd best bang. De bus was dr dus ik stap uit pak gwn mn fiets naar huis zonder m nog gezien te hebben. Nu heb ik dus al 4x gehad dat die steeds toch weer achter me aan zit.. vandaag zei die dat als ik dit tegen iemand zou zeggen dat ie me zou meenemen en verkr8en en verm00rden...k ben dus nu echt heel erg bang en weet echt ff ni meer wat k nu moet aangezien ie nu bijna alles van me weet (waar ik woon waar ik op school zit alles) help me ik weet t echt niet meer eff :( ben echt bang

 

Liefssss Beertje:)


5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Beertje80 ,

Wat goed dat je je zorgen deelt! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. In nood mag je ook altijd 112 bellen. 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Dit zijn dus dingen die je echt tegen je ouders moet zeggen.  Die kunnen je helpeen.

Badge

Oh jee, wat eng wat ik hier lees. Ik weet dat het al 2 maanden geleden is. Maar hopelijk heb je het kunnen oplossen. Ook al dreigt hij met erge dingen je moet het tegen de politie en eerst en vooral je ouders zeggen. 

 

Veel succes alleszins 

xxx van mij :)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Beertje80  hoe is het nu ?  Geen last meer? ( hoop ik )

Groetjes liefs Julian X

Badge

Hallo Beertje,

 

Wat een vreselijk verhaal. Ik heb laatst ook te maken gehad met dit soort bedreigingen. Hij wist echt veel van me enzo. Maar ondanks je angsten zou ik er eerst veel over praten. Met je ouders, familie, vrienden of je mentor ofzo. Dan zou ik samen met iemand aangifte doen. Met die bedreigingen zal de politie snel ingrijpen, dat weet ik vrij zeker. Veel sterkte 

Reageer