Skip to main content
Vraag

achternagezeten met een mes

• December 17, 2024
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Hoi, Ik weet niet of iemand van jullie dit ooit is overkomen maar ik ben zo een uurtje geleden achternagezeten met een mes door een kind van 11 of 12 jaar, ik kende hem niet heel goed maar zijn vader zat ook al in de gevangenis van bedreiging met een mes, ik ben nu wel bang maar ik weet niet wat ik moet doen. Pls help!

2 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • December 17, 2024

Je kunt dit het beste aan je ouders vertellen en dan samen naar het lokale politiebureau gaan om een aangifte te doen en een klacht in te dienen x 

Succes en sterkte x 

Liefs 

Anoniem789 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Wat ontzettend heftig en eng dat je zojuist achternagezeten bent met een mes door een kind van 11 of 12 jaar. Het is helemaal begrijpelijk dat je nu bang bent. Het belangrijkste is dat je nu eerst voor je eigen veiligheid zorgt: ga naar een plek waar je je veilig voelt en waar mensen zijn die je kunnen helpen.

Vertel dit meteen aan een volwassene die je vertrouwt, zoals je ouders, een leraar of een andere bekende. Omdat bedreiging met een mes erg serieus is, is het verstandig om dit ook bij de politie te melden, zodat zij kunnen zorgen dat je beschermd wordt. Het is heel normaal dat je geschrokken en bang bent, dus praat er ook met iemand over om je gevoelens te verwerken. Je hoeft hier niet alleen doorheen te gaan; er zijn mensen en instanties die je kunnen helpen.

xx liefs Wolf 🐺