Skip to main content

Heyy ik ben een meisje van 15. Op school wordt ik altijd gepest maar dan echt als in pesten pesten gewoon. De jongens van de 'geplaagd' zitten aan me proberen me te zoenen geven seksuele opmerkingen zoals "hey lekker ding kom je vanavond bij me in bed" of "ik zou je wel doen bewaar je een plekje voor mij in je string. Soms wordt ik zelfs opgewacht en wordt er aan me gezeten van m'n vagina en kont tot m'n borsten.

Ik had dus mijn vriendje en mijn (normale jongen) vriend uitgenodigd om een film te gaan kijken alleen mijn vriend was nog nooit bij mij thuis geweest dus was het nog wennen voor hem. Op het gegeven moment deden ze raar ik had er zelf niks van opgemerkt maar ik had dorst dus vroeg ik aan hun of ze nog wat te drinken wilden. Toen zei mij vriend ‘ja is goed’ en mijn vriendje wou niks. Toen ik met m'n vriend naar beneden wou gaan omdat mij slaapkamer op zolder ligt werd ik door iets gestopt. Het was mijn vriendje hij zat me te vingeren ik zei dat ik het niet fijn vond en dat weet ie donders goed. Voordat ik verkering met hem had zei ik dat ik er niet van hou dat mensen aan me zitten.

Dat was 3 maanden geleden gebeurt. Ik ben nu 2 maanden lang niet ongesteld geweest en heb ik toen zwangerschapstest gehaald en bleek dus dat ik zwanger was. Alleen weet niemand hiervan dus ook niet mijn vriendje. Hij probeert maanden met me te praten maar ik negeer hem gewoon altijd en dit keer was het zo 'belangrijk'. Zal ik hem een kans geven of zal ik hem gewoon negeren? Wat moet ik nu doen en is dit aanranding? 

(Tekst aangepast door de Kindertelefoon zodat de tekst beter te lezen is)

Wat naar voor je zeg, jongens horen dit niet te doen. Soms schaam ik me om een jongen te zijn daardoor.  

Ik zou iig wel abortus doen. Ik neem aan dat je nog geen kind wil. En daarna naar de politie want dit is idd aanranding 

Groetjes Lupus 

Hi 

Zo dat is erg 

Ik als jonge schaam mezelf wel eens wat andere jonges doen maar ik zal je helpen 

Ga zekker naar de politie een doe aangifte 

En zeg het tegen je ouders/iemand die je vertrouw 

En denk wat jij wilt met je kind 

Sterkte 

Groetjes 

Hey,

Ik ben een jongen van 16 en ik zou mij schamen in zijn plaats. Als je hem zei dat je geen sex wil moet hij dat respecteren. Zou je het kindje houden of zou je het wegdoen?

Grts

Tornado(hou je sterk)

Hey ​@Alyssa_love4ever 

als het enige meisje tot nu toe hoop ik dat ik ook kan helpen

tip1: dit is zeker strafbaar dit mag niet praat met je ouders er over. Of iemand anders…

tip2: Je mag zeker abortus doen. Als je nl zorgverzekering hebt dan wordt de schade compleet vergoed… je kan het ook anoniem doen dus dat je huisarts niet alles precies weet over de aard van de ingreep. Er geld wel een verplichte wachttijd van 5 dagen

tip3: het is niet jouw schuld.

tip4: er is hulp beschikbaar ( slachtoffer hulp nederland, via 0900-0101. Het kan ook via hun website

Tip5: als je boos, bang of verdrietig bent dan is dat echt oké 

tip6: je hoeft het niet overhaast te doen, over het zwangerschap of juridische stappen.

Tip7: je hebt recht op een gratis slachtoffer advocaat. Wat hij deed kan echt niet!!!

tip8: over je vriendje gesproken ik zou hem aangeven bij de politie. Als je boos bent kan je ook gewoon zeggen dat je door hem zwanger bent geworden en hoe je je daarbij voelt… Van wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik hem een gevaarlijke gek. ik zou het zeggen via whatsapp.

tip9: geef je vriendje aan.. als je wilt kun je het hem dan ook zeggen. Zo iets als: ik breek op waarom? Ik ben door jou zwanger geworden, je hebt me aangerand, je wist dat ik het niet wou. Ik ga je aangeven. Misschien hoedt hij dan ook op met jou te storen..

ik vond dit echt heftig. Dus ik hoop echt dat dit hielp

Wat hij heeft gedaan is echt niet goed!! Het is echt vreselijk zelfs.  Ik heb dit zelf ook een keer mee gemaakt. En heb er nog trauma's van....

Hoe gaat het nu met je?

Reageer