Skip to main content

Hey allemaal

Ik ben 15 en een meisje

Ik woon met mijn moeder stiefvader en broers en zussen. Mijn stiefvader is er al zo lang als ik kan herinneren voor mij is het ook gwn net als een echte vader( m'n echte vader zie ik ook maar is in dit Verhaal ff niet belangrijk).

Sinds ik ongeveer 9 of 10 was begonnen ik en mijn stiefvader (we hebben een goede band) grapjes met elkaar te maken die misschien ongepast zijn maar ik was jong en begreep het niet echt ofz hij sloeg op m'n kont enz ik vond het niet fijn maar zei er niks van. Nu inmiddels ben ik 15 en ja de grapjes zijn er nog maar ik ben te oud ik heb borsten gekregen etc nu voelt het niet fijn en soms is het niet fijn om alleen net hem te zijn want als we alleen zijn gaat ie raar doen en me aanraken me borsten knijpen enz (als grapje ofz) maar hij bedoelt het niet als aanranding (toch?)

Ik ben in de war want hij weet van m'n sh en we kunnen wel over van alles praten ik vind hem gwn niet fijn vooral na een keer toen er allemaal baby spinnen in me kamer waren (heel me plaffond) dus moest ik ff bij m'n ouders slapen mijn moeder kwam later naar bed dus ik en m'n stiefvader waren alleen ik lag op m'n buik en hij ging Met z'n hand tussen m'n benen en m'n liezen aaien ofz het was niet fijn en ik probeerde z'n hand weg te halen maar hij duwde me weg en ging door ik verstijfde van angst ofz en wist niet wat te doen hij sloeg op me kont en raakte me vagina ook kort aan en me andere gat ik vond het niet fijn het stoorde me ook een paar dagen.

Hij zegt soms ook rare dingen om me te laten “cringen” van ja ik ga je rapen of als ik jou leeftijd was zou ik je wel doen enz iniedergeval het komt erop neer het is niet fijn en ja het is alleen erger geworden met de jaren maar ik blijf mezelf vertellen dat dit geen aanranding is en het niet meent want we hebben wel een goede band ofz en hij is ook wel aardig enz p, alleen ja als we alleen zijn doet ie raar enz en ja hij is wel gwn als een vader.

Ik weet niet wat ik moet doen want ik wil ook niet de reden zijn dat me ouders uit elkaar gaan want dat kan ik me broers en zussen niet aandoen toch? Ik ben zo erg in de war en ik heb ik btw ook nooit over gepraat en over getypt want ja ik denk dat ik niet wil accepteren wat dit ook is ofz….

Help me pls met advies en wat moet ik doen is dit….aanranding?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm advies: houd de tekst leesbaar, gebruik leestekens en hoofdletters.

Hoi @Anoniem_gurlxx ,

wat goed en dapper dat je er hier toch over komt praten, zeker omdat je schrijft dat je er nog nooit over hebt gepraat. Ik kan me goed voorstellen dat je hier over in de war bent. De dingen die je stiefvader deed en doet, zijn inderdaad aanranding. 

Je kan elke dag tussen 11 en 21 uur bellen of chatten met De Kindertelefoon, om hier gratis en anoniem over te praten. Samen met de medewerker kan je wat dingen op een rijtje zetten van wat je wil en niet wil, want het is niet goed wat er bij jou thuis gebeurd.

Ook kan je contact opnemen met Centrum Seksueel Geweld via Hulp aan slachtoffers van seksueel geweld - Centrum Seksueel Geweld , ook gratis en anoniem.

Veel sterkte en succes,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Hey, 

zou wat een heftig verhaal. 
En het is alles behalve normaal!!!!!!! 
mij zou beginnen met zeggen dat je het niet fijn vind. en dat hij onmiddellijk moet stoppen!!

als hij doorgaat MOET je het tegen je moeder zeggen! 
en eventueel naar de politie gaan. 
dit is echt niet normaal. 
heel veel sterkte en succes 🍀 

En je kan eventueel ook proberen een geluid op name te maken als hij zo iets tegen je zegt of wanneer jij het hem verteld dat je het niet fijn vind wat hij doet en dat dit niet oké is. (Voor exstra bewijs)

en jij bent niet de reden dat je moeder van hem gaat scheiden. 
​​​​​​en misschien doet hij dit ook bij jou zus hè. 
het is NIET jou schuld!

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid forum )

Lieve @Anoniem_gurlxx  

Ik heb hier niet echt ervaring mee maar ik heb wel opgezocht op Google en ik kijk vaak documentaire over aanranding

Dit vindt ik niet normaal.

Als je stiefvader op een jongere leeftijd nog eens op je kunt slaat vind ik nog kunnen 

Maar je bent nu 15 en aan iemands borsten ziten en de kont + vagina valt strikt onder aanranding

Dit zijn geen graden meer hoor @Anoniem_gurlxx  als het zo door gaat kun je altijd contact op nemen met de politie of je kunt erover praten met de kindertelefoon 

Ik heb ook een paar keer gepraat met de kinder telefoon en het heeft mij goed geholpen.

En onthoud ik sta achter je ookal ken ik je niet

Dit is geen grap Dit hoort onder aanranding!!!!

Love you zet 'm op😍🥰🤩

Heyy @Anoniem_gurlxx,

Super knap dat je dit met ons hebt gedeeld! Ik hoop dat dat een beetje oplucht voor je!🙂

Wat je stiefvader heeft gedaan en nog doet is idd aanranding en dat is natuurlijk niet oke.. Ik zou de tips van @Marieke gebruiken en ik denk dat het voor jou heel fijn is om een keer met de kindertelefoon te bellen of te chatten. Iedereen bij de kindertelefoon is echt super lief en respectvol en ik denk dat dat jou wel kan helpen!

Sterkte! Als je nog wat kwijt wilt hier ben je altijd welkom op het forum wij zijn er voor je!💖🍀

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer