Hey allemaal
Ik ben 15 en een meisje
Ik woon met mijn moeder stiefvader en broers en zussen. Mijn stiefvader is er al zo lang als ik kan herinneren voor mij is het ook gwn net als een echte vader( m'n echte vader zie ik ook maar is in dit Verhaal ff niet belangrijk).
Sinds ik ongeveer 9 of 10 was begonnen ik en mijn stiefvader (we hebben een goede band) grapjes met elkaar te maken die misschien ongepast zijn maar ik was jong en begreep het niet echt ofz hij sloeg op m'n kont enz ik vond het niet fijn maar zei er niks van. Nu inmiddels ben ik 15 en ja de grapjes zijn er nog maar ik ben te oud ik heb borsten gekregen etc nu voelt het niet fijn en soms is het niet fijn om alleen net hem te zijn want als we alleen zijn gaat ie raar doen en me aanraken me borsten knijpen enz (als grapje ofz) maar hij bedoelt het niet als aanranding (toch?)
Ik ben in de war want hij weet van m'n sh en we kunnen wel over van alles praten ik vind hem gwn niet fijn vooral na een keer toen er allemaal baby spinnen in me kamer waren (heel me plaffond) dus moest ik ff bij m'n ouders slapen mijn moeder kwam later naar bed dus ik en m'n stiefvader waren alleen ik lag op m'n buik en hij ging Met z'n hand tussen m'n benen en m'n liezen aaien ofz het was niet fijn en ik probeerde z'n hand weg te halen maar hij duwde me weg en ging door ik verstijfde van angst ofz en wist niet wat te doen hij sloeg op me kont en raakte me vagina ook kort aan en me andere gat ik vond het niet fijn het stoorde me ook een paar dagen.
Hij zegt soms ook rare dingen om me te laten “cringen” van ja ik ga je rapen of als ik jou leeftijd was zou ik je wel doen enz iniedergeval het komt erop neer het is niet fijn en ja het is alleen erger geworden met de jaren maar ik blijf mezelf vertellen dat dit geen aanranding is en het niet meent want we hebben wel een goede band ofz en hij is ook wel aardig enz p, alleen ja als we alleen zijn doet ie raar enz en ja hij is wel gwn als een vader.
Ik weet niet wat ik moet doen want ik wil ook niet de reden zijn dat me ouders uit elkaar gaan want dat kan ik me broers en zussen niet aandoen toch? Ik ben zo erg in de war en ik heb ik btw ook nooit over gepraat en over getypt want ja ik denk dat ik niet wil accepteren wat dit ook is ofz….
Help me pls met advies en wat moet ik doen is dit….aanranding?
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm advies: houd de tekst leesbaar, gebruik leestekens en hoofdletters.