Skip to main content

aangerand op mijn 11de

  • 11 May 2024
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken

Ik ben aangerand toen ik 11 was. Degene zie ik helaas nog elke dag 😞 . Mijn moeder weet ervan alleen ze weet ook niet wat ze er mee moet doen. Ze kan diegene niet zomaar uit ons leven zetten. Ik heb hier nog steeds last van want ik kan niet meer tegen fysieke aanraking van mensen(meestal mannen) en relaties lopen erdoor in de soep. 
 

diegene zegt nog steeds vieze dingen en raakt me nog steeds aan. Maar ik ben te bang voor hem om er iets aan te doen.. Heeft er iemand tips?

btw diegene is mijn vader….

alvast bedankt Mac

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Wat vreselijk voor jou, dat is echt naar!  Je mag echt hulp vragen! Ik hoop dat je je nu veilig voelt! Ik heb even gezocht en ik vond deze link: 

https://slachtofferwijzer.nl/artikelen/ongewenste-intimiteiten-vormen-melden

En je kunt morgen ook bellen of chatten met de Kindertelefoon!!  Kijk daarvoor boven aan deze pagina!! 

Heel veel sterkte! 

Liefs Tover ! 

Reputatie 7

Hey,

Je zou misschien ook bij veilig thuis op de site kunnen kijken. Wat je vader heeft gedaan/nog steeds doet is absoluut niet normaal!

Sterkte!

Reputatie 7
Badge +17

Kan je er ook met een vertrouwens persoon over praten op je moeder na? Vaak helpt dat. Met de Kindertelefoon kan het ook alleen misschien is het fijn(er) als er iemand voor je zit

Sterkte!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Hii!

Wat verschrikkelijk dat dit gebeurt! Ik ben het helemaal met de anderen eens en je mag echt om hulp vragen want dat verdien je echt! Je kunt altijd een keer bellen of chatten met de kindertelefoon voor hulp en misschien kan je er met een vertrouwenspersoon op bijvoorbeeld school over praten? 

Je kan denk ik ook contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ voor advies.

Heel veel sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 3
Badge

Kan ik niet mijn reactie verwijderen? , als eerst had ik de laastste stukje niet gelezen nogmaals sorry en als tweede zie ik nu pas hoe slecht ik mijn reactie begon maar ik vind wel dat je als ouder/ouders je kind moet beschermen. Moet ik mijn bericht melden? Zodat ze die weg kunnen halen? 

Heel veel sterkte!! 

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @Mango , 

We hebben jou reactie verwijderd! 

De volgende keer kan je een verzoek sturen naar forum@kindertelefoon.nl.

 

Nog veel plezier op het forum!

 

Groeten Yasmin, de Kindertelefoon

Reageer