Vraag

3e wereldoorlog?

  • 24 January 2022
  • 6 reacties
  • 242 Bekeken

Badge

hoii allemaal,

We hebben het hoogstwaarschijnlijk allemaal gehoord in het journaal van de 3e wereldoorlog? Toen ik dit hoorde vandaag werd ik eigenlijk best wel heel erg bang.  En dan vooral om de volgende punten:

  1. Kunnen we dood gaan?
  2. Komt het ook in Nederland?

maar eigenlijk ben ik ook wel erg bang dat we moeten onderduiken ofzo, ik zit er eigenlijk best wel mee en hoop heel erg dat er iemand is die dit ook heeft, of die mij kan helpen? want ik ben bang en ik hoop dat ik niet alleen ben? iemand die meer over dit onderwerp weet?:fingers_crossed_tone1:

 

groetjes Lisanne


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb er niks van gehoord over de 3e wereld oorlog

Hallo lisanne :)

Lijkt mij wel een hoop bombarie. Er breekt nog geen 3de wereldoorlog uit. Ik heb er zelf in ieder geval nog niets over gehoord.

  1. Je kunt ook doodgaan aan het coronavirus, auto-ongeluk, vallen van de trap, van je fiets vallen, etc. De kans is groter dat je aan andere dingen overlijd dan dat je overlijd doordat de 3de wereldoorlog uitbreekt.
  2. Lijkt mij vooralsnog niet. Als het wel gebeurt worden we waarschijnlijk wel voorzien van nieuws en updates vanuit de landelijke media. Er zou ook wel een liveblog komen, en het komt dan op het journaal. Dus tegen die tijd zul je het wel merken als er in Nederland een 3de wereldoorlog uitbreekt.

-TheMightySlayer <3

Ik denk dat geen 3e wereldoorlog komt

Maak je maar geen zorgen 

Tips:

Ga iets leuks doen

Ontspan 

Eet iets wat je lekker vindt 

 

Reputatie 4
Badge +1

hey hoi ik vind het erg leuk mij te verdiepen in de mogelijke 3e wereldoorlog

dit is wat ik je tot nu toe kan vertellen.

Rusland heeft de grootste opslag van kernwapens op de wereld ze zijn dus erg machtig. en ze zijn Oekraine aan het overnemen, er wonen al heel wat russen in Oekraine die dat geen probleem vinden. maar de mensen die daar zijn geboren en getogen zijn er zwaar op tegen. maar goed rusland wil dus dat oekraine zich aansluit bij hun. en nu dreigt oekraine zich aan te sluiten bij de NAVO. Rusland wilt die NIET en dreigt een oorlog.

op het moment dat er daar oorlog uitbreekt is er voor nederland in eerste instantie niet heel veel aan de hand, behalve dat de grondstoffen die geimporteerd worden van oekraine of rusland een stuk duurder. 

maar op het moment dat nederland zich er mee gaat bemoeien kan Rusland er voor kiezen om zo´n leuk bommetje te gooien. en op dat moment spreken we van een wereld oorlog. dit is slechts een theorie en staat niet zwart op wit ergens. je hoeft niet bang te zijn wij gaan er weinig van merken. Nederland is slimmer dan je denkt. en nee we gaan niet dood.

ik hoop dat ik je gerust heb kunnen stellen.

liefs van mij

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Lisanne wees niet bang, ze zijn nog aan het praten en ik denk dat ze niet zo gek zullen zijn om alles te vernielen wat ze nu hebben. Niemand heeft er belang bij dat er zo'n grote oorlog komt en dat weten ze allemaal, ook Rusland weet dat.  En tussen ons en Rusland zit Polen en zit Duitsland en dat zijn landen met enorme legers ( vooralDuitsland, staat in de top 10) en ik denk niet dat Rusland daar aan gaat beginnen. Zeker niet omdat UK en Frankrijk ook in de top 10 staan.  Rusland durft veel maar dat niet.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Maak je geen zorgen echt het komt wel goed en als er een 3e Wereldoorlog komt dan gaat Nederland weer op neutraal denk ik en nee we gaan niet dood

Reageer