Skip to main content

Laatst heb ik en mijn vriendin geslachtsgemeenschap gehad. Ze had het condoom verkeerd omgedaan en toen weer omgedraaid, dat was niet zo slim. Dit was 11 dagen geleden.

Gister vertelde ze mij dat ze geen pijn voelde voor haar volgende cyclus (vandaag) dus ik kocht gister twee early pregnancy tests en de eerste bleekt negatief te zijn. Om het zeker te weten hadden we vanochtend nog een test gedaan en ook die bleek negatief te zijn.

ik stress me gewoon omdat ze vandaag nogsteeds niet ongesteld is, morgen gaan we er nog een doen maar hoe groot is de kans dat toe wel op positief komt?

Heyy,

Een zwangerschapstest geeft vaak echt wel zekerheid en aangezien de eerste 2/3 testen die ze heeft gedaan negatief waren verwacht ik niet dat de test die ze morgen doet ineens positief is. Haar ongesteldheid kan ook onregelmatig zijn door andere redenen bijvoorbeeld door stress. 

Zou gewoon morgen nog een test doen en als die ook negatief is hoef je je echt geen zorgen te maken! Jullie zouden ook altijd een afspraak bij de huisarts kunnen maken als jullie het echt niet vertrouwen zodat die samen met jullie mee kan kijken naar de situatie.

Liefs van ItsJustMe <3

Een zwangerschapstest geeft vaak echt wel zekerheid en aangezien de eerste 2/3 testen die ze heeft gedaan negatief waren verwacht ik niet dat de test die ze morgen doet ineens positief is. Haar ongesteldheid kan ook onregelmatig zijn door andere redenen bijvoorbeeld door stress. 
​​​​​

Zelfs als ze dus early tests zijn?

Heyy,

Ze kan het best een test doen nadat ze oorspronkelijk ongesteld moest worden dan is het het meest betrouwbaar. Je kan meer info hierover lezen in de link hieronder daar heb je denk ik wel wat aan! :)

https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-niet

Liefs van mij <3

Heyy,

Ze kan het best een test doen nadat ze oorspronkelijk ongesteld moest worden dan is het het meest betrouwbaar. Je kan meer info hierover lezen in de link hieronder daar heb je denk ik wel wat aan! :)

https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-niet

Liefs van mij <3

Dat zou dus vandaag zijn dacht ik, nu in haar app staat dat ze een dag later is.

Hoi @Anoniem02929 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Julia (De Kindertelefoon) 

Ze is vandaag al 2 dagen te laat, we hadden vanochtend een test gedaan (ultra early clear blue test) en er stond duidelijk niet zwanger. Dit is nu ons derde test, eergisteren avond, ghosted ochtend en vanochtend. Allemaal negatief. Is het nu 100% dat ze niet zwanger is en gewoon laat is? Ik kan hierdoor niet slapen en door stres haal ik lage cijfers voor mijn toetsen.

Reageer