Vraag

zou ik demi zijn?

  • 28 August 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ben ik weer!

In een ander topic had ik iets gelezen over demi boy en demigirl. Zou dit het miss bij mij ook zijn? Als je wil helpen, lees ff een eerdere topic van mij over dit onderwerp. 

Help pls ff!


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy! je zou demi kunnen zijn, maar maak je er vooral geen zorgen om ik ben op me 13 uit de kast gekomen (voor homo)  en dat is dus 1 jaar geleden, toen ik terug keek maakte ik me teveel zorgen over of ik Bi homo of welke sexualiteit dacht tehebben, maak je er geen zorgen om je bent wss nog zo jong dus maak je er sws geen zorgen over! als er nog wat is of vragen hebt reageer hier dan onder : )

Reputatie 6
Badge +7

Ja hoor, dat kan.

Het is alleen zo’n vage term dat het vrijwel niets zegt.  Het is een beetje van dit maar niet genoeg om je dat te noemen … tsja, als jij er blij mee bent moet je je vooral zo noemen.   Het is voor mij alleen onduidelijk wat het doel is, want je kunt er dus niet aan de buitenwereld mee duidelijk maken wat je bent of wat je voelt.

Als het voor jouzelf houvast geeft, heel fijn.

Het is meer dat ik mezelf een beetje probeer te begrijpen aangezien dat de laatste tijd niet echt lukt...

Reageer