Vraag

zitten jullie ook met je benen over elkaar ?

  • 10 June 2023
  • 8 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zitten julllie ook met je benen over elkaar. Deze vraag is vooral voor de meisjes. En zoja ik heb altijd interesses gehad. Leg me uit waarom ze het doen en waar? Is het oke als een jongen dat ook doet? 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik zit zelf nooit zo want dat vind ik niet lekker zitten maar iedereen moet gwn zitten zoals die fijn vind en jongens mogen dat ook gwn

Ik zit zelf nooit zo, maar ja doen wat je fijn vind ook jongens!

Reputatie 7
Badge +9

Ik persoonlijk zit wel vaker met mn benen over elkaar. Maar dan op die mannier dat je enkel net boven op je knie ligt.

https://images.app.goo.gl/uDRvpP1LqcuiRJSL8

Dat is de beste mannier hoe ik het kan uitleggen.

Lijkt mij niks mis mee🤷

Ook al moet ik zeggen dat, om de een of andere reden kan ik me dit herrineren. Dat er zo'n meisje was die benen overelkaar geslagen zat. En ik dee dat ook, en gelijk zegt ze dat ik dat niet mag doen en alleen meisjes dat mogen😂

Dus dat was n aparte conversatie.

Maar ik vindt dat alles en iedereen op zn eigen mannier mag liggen, staan en zitten hoe die wilt zolang ie er mensen niet mee lastig valt.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zit ook vaak op de manier zoals @benebird beschrijft. Dat zit gewoon het lekkerst vind ik. 
En iedereen moet idd lekker zelf weten hoe die gaat zitten.

Reputatie 7
Badge +17

Ja hoor, op allerlei manieren, ligt eraan wat ik op dat moment fijn vind.  Gewoon doen wat je zelf wilt!

Groetjes liefs Tartan X

Badge

Ja, ik zit met mijn benen over elkaar. Mensen noemen me daarom ook een homo, maar het kan mij niks schelen. Ik vind dat lekker zitten!

Reputatie 2
Badge

Ik lees dit en nu merk ik dat ik op dit moment ook met me benen over mkaar zit 😂 maar ja dus dat doe ik altijd. Sommige mensen vinden het er gay uitzien als een jongen het doet maar hoe je zit zegt niet per se iets over je sexualiteit en jongens mogen natuurlijk ook gewoon zitten hoe ze willen. 

Reputatie 7
Badge +12

Ja, ik doe het meestal onbewust, het heeft geen reden, het zit gewoon lekker, en ik doe het dus niet op bepaalde plekken. Waarom zou een jongen niet zo mogen zitten? Dat zou de vraag moeten zijn. Jij moet lekker zelf bepalen hoe je wilt zitten, en ik ken echt wel redelijk wat jongens die gewoon met hun benen over elkaar zitten, dat is voorij doodnormaal.

-OnlyMe

Reageer