Skip to main content
Vraag

Zijn jullie blij dat jullie een vrouw of man zijn?

• September 13, 2025
  • 20 reacties
  • 273 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Zijn jullie blij met welk geslacht je geboren bent of niet?

20 reacties

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 14, 2025

Blij niet per se. Ik ben gewoon wat ik ben en daar ben ik blij mee.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Ja vind het prima

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 15, 2025

Ja hoor ben er wel te vrede mee dat ik een meisje ben .

• September 15, 2025

Ja.

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 25, 2025

heyy waterblad

nope ik niet want ben geboren als jongen maar voel me een meisje en wil er graag ook 1 zijn

groetjes myla

ps: vragen staat vrij

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • September 25, 2025

Hey, ja hoor en ik ben ook blij dat ik daardoor verkering heb met een geweldig meisje waar ik me graag aan geef en conformeer om het maar deftig te zeggen 😊🥰.

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 25, 2025

Hey, 

Ja ik vind het goed dat ik een man ben en ben er blij mee.

Mvg F.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 25, 2025

Hey,

Ik ben er grotendeels blij mee, ik vind het alleen jammer dat je (in mijn omgeving) als jongen veel dingen niet mag of juist moet doen. Kleine dingen zijn bijvoorbeeld: je moet voetballen leuk vinden, vuurwerk en auto's. Als je je ook maar een beetje "meisjesachtig" kleed krijg je nare opmerkingen. Op dat na, ben ik heel blij met mijn geslacht!

Groetjes Lupus 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • September 26, 2025

Ik sta daar eigenlijk nooit bij stil maar ik kan me wel vinden in wat ​@Tover01 zei: als ik een jongen was, was ik misschien niet met mijn vriendje.  Tenzij we allebei gay waren, maar wat zou statistisch gezien de kans daarop zijn?

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 26, 2025

Hoi, ik ben er ook blij mee maar ik zou zeker net zo blij zijn als ik een meisje was. Ik heb zelf wat ze noemen wel wat "vrouwelijks" over me naast  het ook wel "stoere" en dan maakt mij trots.  Dat ik zo wordt gezien vind ik een groot compliment. Ik ben het met ​@Lupus  eens dat verwachtingspatronen van mensen je kunnen belemmeren.  Je moet daartegen erg sterk in je schoenen staan.   Bijvoorbeeld om je gevoelens te tonen en  ook bepaalde dingen leuk te vinden of wat "aanrakend" naar elkaar te zijn, wat ik wel ben. Of gewoon lief, zacht en inlevend te zijn. Of rokjes dragen  wat ik ook graag doe. Ik ben daarnaast ook i.h.a. onderdanig aan mijn  lieve vriendin en vind dat helemaal prima. Maar al deze dingen zijn blijkbaar raar als jongen.  Als jongen moet je blijkbaar (in de ogen van sommigen) gevoelloos, emotieloos en dominant zijn en tegelijkertijd precies in bepaalde kleding lopen..ik heb dat gelukkig niet in me en weiger daar ook aan mee te doen. Kuddedieren. Ik kies mijn eigen weg, gun iedereen dat en hoop dat die mentaliteit ook eens verdwijnt maarja... Maar dus ja met deze dingen in gedachten ben ik wel happy zo.  Gun ik iedereen! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Hoi! Ik ben ook wel blij hoor. Ook om de redenering van sommigen hier. Ik vind het super leuk dat jongens als ​@Tover01  en ​@Tartan15  zo zijn als ze zijn. En dat ze gewoon toegeven dat ze inschikkelijk en volgzaam zijn aan hun meisje. Zoals Tartan zegt onderdanig. Lief is dat. Het komt vast en zeker meer voor maar er zullen niet veel jongens zijn die dat bewust zijn. Of toegeven. Ik wil ook wel zo'n vriendje 🤭. En ik vind het dus leuk om meisje te zijn.  

Groetjes Tjempie xx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Hoi,

Het verschilt wel per moment… Ik voel me wat meer meisjesachtig maar ben er wel dubbel over, want eig word er wel veel in hokjes geduwd..🙃 Dus zoals ​@Tartan15 en ​@Tover01 er over denken vind ik goed😊 Heb soms wel gedachtes dat ik liever een meisje zou zijn, maar idd ik val zelf ook op meisjes wat dan lastiger wordt en moet mss maar gewoon minder in hokjes denken ;) 

Liefs :)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 29, 2025

Hoi Hoi, ik wou nog even wat toevoegen als dat mag

Ik ben het eens met ​@Tartan15 en ​@Konijntje8 , laat mensen hun eigen weg gaan, inplaats van ze in hokjes stoppen. Laat iedereen idd hun eigen weg gaan, kuddedieren of niet, als iemand andere kleding draagt dan de rest, wat maakt het uit?

Groetjes Lupus

NightShadow
  • September 30, 2025

Ik vind het best om een meisje te zijn, alleen als ik 1 keer in de maand het idee heb dat ik doodbloed en opgerold lig van de pijn op bed, zou ik soms wel anders willen. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jij er over denkt ​@Waterblad, ben jij blij om vrouw te zijn?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 3, 2025

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jij er over denkt ​@Waterblad, ben jij blij om vrouw te zijn?

xx liefs Wolf 🐺

niet echt. Maar ik weet niet zeker of ik transgender ben

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • October 18, 2025

Tis prima hoor.

Sommige dingen zijn minder fijn maar ben er wel blij mee hoor.

XXX Yusa 

• October 26, 2025

nee ik zou liever een ster zijn dan mezelf

met ster bedoel ik een echte ster zoals de zon

PietPirat
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 28, 2025

Ik ben prima tevreden met dat ik een man ben.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 29, 2025

ik ben wel blij dat ik een meisje ben 

alleen als ik ongesteld ben denk ik altijd dan waarom ben ik nu geen jongen dan had ik dit niet 

maar voor de rest ben ik wel heel blij