Skip to main content
Vraag

zijn hier mensen die een femboy zijn of willen zijn

• November 29, 2025
  • 16 reacties
  • 406 Bekeken

ik wil een femboy worden maar dat kan ik nu nog niet echt doen 

16 reacties

• November 29, 2025

dat kmot omdat ik geen geld heb en mijn ouders het niet mogen zien wat bijna onmogelijk is

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 30, 2025

Hey, waarom mogen je ouders het niet zien? Mag je niet gewoon zijn wie je wil zijn? 

Liefs Yusa 😘😘

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 30, 2025

Hoi, wat versta je onder femboy? 🙂 Er zijn 2 jongens op dit forum die in ieder geval rokjes dragen en ook make up bijvoorbeeld. ​@Tover01  en ​@Tartan16  zijn dat. Ik vind het top hoe gewoon hun er over doen en ik vind dat ook. Misschien kun je hun topics daarover bekijken. Eentje gaat in elk geval over rokje aan naar school en er zijn ook voorbeelden te zien wat ze dragen aan rokjes! Erg cool 🥰😍 ik vind zulke jongens geweldig! Groetjes Tjempie xxx

Hach-i
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

Ik wil zo graag n femboy zijn, ik snap waar je vandaan komt. Ik wil een gast in meidenkleding zijn, niet gewoon een meisje in meisjeskleding >~<

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 1, 2025

Ik wil niet per se een femboy zijn, maar ik zou het wel leuk vinden om make-up enzo te dragen. Ik heb het nog nooit gedaan, want dan moet ik dat waarschijnlijk aan mijn moeder gaan vragen en daar ben ik een beetje nerveus voor  (“>﹏<”)

👉👈

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 1, 2025

Hey, lief ​@Tjempie ! Ik zal kort over mezelf vertellen. Ik weet niet of ik femboy ben maar ik word wel eens aangezien voor meisje en ik gebruik soms wat make up, draag korte broek of rokjes of Scottish met kniekousen en heb lang(er) haar. Soms draag ik ook lekker stoer lange outdoor broek en hike kleding met kisten of hoge schoenen. Dat kan ook met rok of kilt trouwens. Of een skort. Net waar ik zin in heb 😊💪🏼. Of een doodgewone spijkerbroek. Make up is bij mij meer een lijntje op de ogen en wimpers.  Skin Care vind ik dan weer overbodig dat kan je huid meestal zelf wel. Ondanks dat mensen commentaar hebben laat ik me niet tegenhouden. Soms krijg je rare en vervelende reacties maar na een tijdje heb je alle onzin wel gehad. Het belangrijkste is dat mijn vriendin mij zeer waardeert, ze wil mij zoals ik ben, en mijn besties en familie ook. De rest mag praten wat ie wil 😝 ik hoop dat jij en jullie er ook zo in kunnen staan in je omgeving ♥️😘  voorbeelden van mijn rokjes zie je in mijn topic 'in rokje naar school" (anoniem natuurlijk) 

Liefs, Tover xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 2, 2025

@PietPirat  je kunt ook heel subtiel beginnen. Klein lijntje. Of "voor de grap" aan je moeder vragen of ze een keer iets wil voordoen. Beetje belangstellend van "waar is dit voor?" .... lipgloss bijvoorbeeld.  Wil je ook een rokje dragen dan zou je misschien kunnen beginnen met een spijker skort. Kilt kan ook, dat wordt nog het meest "normaal" gevonden. De reactie is vaak lacherig maar ook wel met wat instemming zeg maar. Maar in ieder geval voor jezelf iets leuks kiezen, het openbaar dragen langzaam opbouwen, en helaas blijven veel mensen het niet oké vinden for whatever reason 😑🤔 laat je niet ontmoedigen 💪🏼👍🏼😘 

Liefs, Tover xxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 3, 2025

@Tover01 dank je wel voor je advies!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 3, 2025

@PietPirat  graag gedaan hoor, ik hoop dat je kunt zijn zoals je wilt zijn ! 😘

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 3, 2026

Hoi ​@PietPirat  hoe gaat het nu hiermee? Voel je je al wat comfortabeler, heb je het al aangekaart?  En ​@Tover01  wanneer doe jij make up? Combineer je dat altijd met je rokje? Of ook zo wel als je een korte broek draagt. Ik vind het leuk dat jullie dit ook doen! 

Groetjes Tjempie xxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 3, 2026

Hai ​@Tjempie, wat leuk dat je het vraagt!

Ik ben wel begonnen met nagellak opdoen (ik heb op dit moment nagellak op😄), maar verder heb ik nog niks aangedurfd helaas. Maar het gaat ervan komen, op een dag!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 3, 2026

Hey ​@Tjempie  ik combineer dat soms maar ook wel los van elkaar hoor. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een lijntje op en dan ook wel bij gewoon mn lange of korte broek. Net als ringen en polsbandjes of kniekousen (bij rokje of korte broek)bijv. En ik heb een camouflage kleuren rok die meer voor outdoor is en dan heb ik meestal  geen make up 😉 het wisselt dus. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

Heel cool ​@PietPirat  en ​@Tover01 ! Doe je ding en be happy! 😍💪

Groetjes Tjempie xxx

Sorry beetje late reactie 🤭

Sleetclaw
  • Net nieuw
  • February 26, 2026

heyy, ik ben een meisje maar ik heb kort haar en soortvan een mullet. ik hou ontzettend veel van femboys en ik hou van de aesthetic, mensen denken vaak dat ik een tomboy ben, maar ik zeg altijd nee want zo voel ik me niet zo en zo ben ik  ook niet. ik heb zelf ook wel wat thigh-highs en andere femboy spullen in bezit omdat ik het leuk vind om te verkleden, gewoon voor de comfort! 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 27, 2026

Hey ​@Sleetclaw  dat is super cool! 😍 Thigh highs wil ik ook een keer proberen! 

Liefs, Tover xxxx 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy ik kom hier fftjes binnen met mn correctie (sorry alvast)

een jongen die zich gedraagt als wat mensen meisjes achtig bestempelen heet ook een femboy daarentegen is een jongen met meisjes kleding ook een femboy dus je kan ook een femboy zijn zonder meisjes kleding zo ben ik een femboy zelf maar heb ik dan weer geen (meisjes bestempelde) kleding ja oversized hoodies maar die zijn unisex daarentegen gebruik ik in games als ik de keuze hebt de girly skin's omdat die gewoon cute zijn en ik had vroeger niet echt een klik met de jongens op school en heb dus zegmaar de handstand geleerd (pas weer gedaan ging niet zo goed ik klapte inmekaar terwijl ik hoog stond) en ging ik vaak op de rekstok zitten en kon ik op een gegevenmoment zelf's water drinken op ze kop ik weet het het ging niet extreem goed en euh ik raad aan dit zelf niet te proberen probeer maar gewoon water te drinken hoe dat eigenlijk hoort 

ik bedenk me nu ik dwaal weer helemaal af nou anyways je kan ook als je een vriend(in) hebt die kleding heeft zoals rokjes aan diegene vragen of je een keer een rokje ofzo mag proberen ik werd bij scouting veel femboy genoemd toen zij ik ook ja ik ben een femboy en toen zij een van mijn vriendinnen dat ik als ik wilt met haar een keer kan afspreken en wat uit haar kleding kast aandoen als ik dat zou willen (voor context ik ben extreem goed bevriend met haar en heb bijna geen geheimen voor haar ja mn geheim is dat ik hier op t forum zit maar dat is puur inverband met privacy van het forum en niet dat iedereen op het forum ineens dit gaat doen ik zou dit haar wel durven vertellen maar ik doe het niet omdat ik niet denk dat het de bedoeling is) 

dus kortom je kan ook een femboy zijn zonder girly kleding en een oplossing hoe je alsnog girly kleding misschein kan proberen is een vriend(in) die dit heeft vragen of je het een keer aan mag proberen)

anoniem 1305 was hierzo

oh vertel me pls als het je lukt of wat er gebeurt ben nieuwsgierig