Vraag

zeer boeiend en erg informatief

  • 4 May 2021
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoop dat kinedertelefoon het linkje laat staan.

Heb vanmiddag met mijn moeder naar een herhaling  van bloot gewoon gekeken, een aflevering met transgenders en non binaire mensen, vondt het zeer informatief en leerzaam.

 

https://www.npostart.nl/gewoon-bloot/02-05-2021/VPWON_1329168


4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Andrea13,

Ik denk dat de KT je linkje wel laat staan. Je maakt geen reclame voor een product, behalve als je een aflevering van tv als product ziet. En in andere topics blijven de linkjes ook gewoon staan.

Ik heb de aflevering gekeken en het was inderdaad heel interessant. Ik ben er ook zeker wat van opgestoken. Bedankt voor het delen!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Leuk dat jij ook hebt gekeken en er wat van heb opgestoken!

En wat vind je er van?

Ik vindt de transformtie’s van deze mensen erg mooi geworden, van Amira kan je bijna niet meer zien dat zij als jongen is geboren.

En ik vindt dat non-binaire Anne-Chris ook heel mooi is gelukt, Anne-Chris is de perfecte mix geworden van meisje-jongen, een stoer gespierd jongens lichaam, maar met een vagina en een vrouwelijke gezicht, ik vindt dat de transformatier .Anne-Chris erg goed gelukt is

Ik ben zelf ook bezig met mijn non-binaire transformatie, als ik straks af ben, heb ik een mooi zacht vrouwelijke lichaam, met brede heupen en borsten, en met een piemel, want ik ben als jongen geboren en wil mijn piemel niet kwijt ik wordt een mix van jongen-meisje.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi,

Ik vind het echt leuk dat ze dit onderwerp behandelen. Ik heb nooit zo de lichamen gezien van mensen die transgender waren.

Bij Amira kan ik nauwelijks nog zien dat ze ooit een jongen was. Bij Anne-Chris is de transformatie inderdaad ook heel goed gelukt. Zoals jij al zei: een perfecte combi van meisje-jongen. Ik vind het ook cool hoe Déquencio echt een baardje en dat soort dingen kan krijgen dmv hormonen.

Je ziet ook dat Anne-Chris, Finn en Déquencio dezelfde littekens op hun borst hebben. Maar dat is dus van zo’n operatie.

En jij krijgt ook een soort transformatie? Het klinkt wel grappig "als je af bent”, maar waarschijnlijk voel je je dan echt af. Ik weet niet hoe ik dat moet beschrijven, want ik maak het zelf niet mee. Zoals Anne-Chris zei dat die zich echt euforisch voelde na de operatie. Kan je al op je 14 of 15e geopereerd worden? Of is het juist handig om het dan te doen omdat je dan in de pubertijd komt?

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

Paardebloem,

 

Anne-Chris, Finn en Déquencio hebben een operatie gehad waar bij hun borsten zijn verwijderd.

Bij Anne Chris zijn ze het netste te werk geweest, Anne-Chris heeft hele dunne zachte littekens er aan overgehouden, dit soort littekens ( van wat ik eerder heb gezien ) vervagen na en aantal jaren totaal, zo dat je helemaal geen littekens meer ziet en Anne-Chris een echte jongens lichaam heeft en je niets meer kan zien.

Ik zit zelf nu aan de testosteron blockers, zo dat ik niet in de mannelijke pubertijd kan komen.

Ik wil mijn piemel graag houden dus als ik straks bijna 16 ben worden bij mij mijn teelballen weg gehaald, zo dat mijn lichaam geen testosteron kan maken om mannelijk te worden.

Daarna ga ik vrouwelijke hormonen krijgen , waar mee mijn lichaam in de vrouwelijke pubertijd gaat komen, en ik een vrouwelijke lichaam ga krijgen, mijn borsten gaan groeien, mijn heupen gaan groeien en ik krijg een vrouwelijke vet verdeling.

Na ongeveer 3 jaar kan ik dan zeggen min lichaam is af, is klaar zoals ik het graag hebben wil, en ben ik vanaf dan 30% jongen en 70% meisje.

En ondertussen krijg ik ook nog een nieuwe geboorte certificaat en een theoretische geslachts aanpassing mijn M van man wordt geschrapt, daar voor in de plaats komt er een X op mijn paspoort te staan wat betekent dat ik Non-Binair ben, dus jongen en meisje.

Reageer