Skip to main content

Ik ben bi en ik had het vrijdag aan een klasgenoot verteld hij is de enige die weet dat ik bi ben en ik heb hem gezegd dat hij het niet mag doorvertellen maar ik ben bang dat hij het toch per ongeluk doet wat moet ik gaan doen nu ???

Hoi het is eigenlijk al jammer dat je het geheim moet houden  🙂 maar ik zou hem gewoon nog eens benadrukken dat ie het voor zich moet houden dat dat heel belangrijk voor je is. Laat het 'm  zweren misschien. Veel meer kun je nu niet doen. Als ik hem was zou ik het gewoon voor me houden trouwens maar ik weet natuurlijk niet hoe hij is. Zeg het 'm dus gewoon nog een keer en vertel hoe belangrijk het is.

Succes ! En ik hoop dat je een keer beleeft dat je het gewoon kan vertellen en niemand er een punt van maakt dat is nog veel beter ! 🙂 gun ik je vooral.

Groetjes liefs Julian X


De reden is trouwens dat als ik aan de hele klas het weet misschien meiden zijn die bang zijn dat ik op hun verliefd wordt en dat het door word verteld aan andere en zo bij me vader en oma terug komt en ik weet dat zij het niet leuk vinden of dat me mentor het verteld 


Reageer