Skip to main content

Wil graag sex

• January 5, 2026
  • 7 reacties
  • 736 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben een meisje, ik ben 16 jaar oud. Maar ik wil graag sex hebben. Ik zat altijd op omegle maar dat is weg en ik wil graag met andere mensen van mij leeftijd geilen via de telefoon dus weet iemand hoe ik iemand vind voor sex en een alternatief van omegle?

Dit topic is gesloten

7 reacties

• Net nieuw
  • January 11, 2026

Ja ik snap heel erg wat je bedoel ben zelf een jongen van 14 en ben ook altijd heel geil en wil heel graag seks maar het is heel moeilijk om mensen te vinden en vraag me ook af hoe ik met mensen kan geilen via de telefoon

• Net nieuw
  • January 13, 2026

hey ik snap wat je bedoeld ik heb dat ook 

ik weet niet of je dat nogsteeds hebt?

Forum|alt.badge.img

Heyy ( kben een jongen ) ksnap wa je wil kwil da zelf eig ook kben 14 . Ben eig ook wat aan het zoeke geweest maar heb niks gevonde  . miss andere mense aub kwil ook een website of app.

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2026

yep ben 14 en wil ook sex 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 16, 2026

Hoi fiene ik ben 15 jaar en ik ben opzoek naar iemand voor precies het zelfde

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

hey ik snap wat je bedoeld ik heb dat ook 

ik weet niet of je dat nogsteeds hebt?

Ja ik heb dit nogsteeds heb nu 1x seks gehad met een vriend maar wil ook graag online

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • January 19, 2026

Hoi,

Dit topic wordt gesloten door De Kindertelefoon I.v.m. forumregel 4:  contact buiten het forum om is niet toegestaan. 
Wij zien dat dit topic veel reacties uitlokt over contactgegevens. Ook is er geen legale app of site voor sexting onder de 18 jaar. 
Het topic voldoet niet aan de forumregels.

Groetjes, Mariska.