Skip to main content

wil een meisje zijn maar ook weer niet

• August 21, 2026
  • 0 reacties
  • 33 Bekeken

Hey iedereen

Ik ben een jonge van 14 bijna 15 

En ik draag graag meisjekleren want ik heb op dit moment al samen met men vriendin (lief) al eens gaan shoppen en ik heb ondertussen een rokje en een topje en ik heb nog een ketting van haar gekregen en overlaatst ware we gaan shoppen en ik wou mega graag een badpak bikini en body suit aandoen en heb ik ook gedaan 

Ik van het badpak en de body suit mega goed zitten maar ik heb niks gekocht want het badpak ga ik nie aan doen en de body suit vond ik wa raar naar men gezin toe mijn ouders wete het al van de meisjekleren maar men broer nog nie

En nu heb ik spijt da ik die body suit nie heb gekocht maar ik kan da altijd de volgende keer kope 

Maar de laatste tijd voel ik mij soms meer en meer als een meisje en dan andere keren voel ik me meer een jongen maar ik zou mega graag verder uitkomen naar men gezin toe voor ook make up enzo te dragen wanneer ik mij een meisje voel maar ik ben zo wat bang want 

Meisjekleren was al aanpassen voor hun en nu dit er nog bij weet ik nie hoe ze gaan reageren 

Want ik zou graag dit allemaal dragen: make up hakken bikini's badpakken rokjes topjes jurkjes body suits corsetten voor een curve te krijgen een bh voor zoon lichte hobbel te hebbe daar en nog veel meer maar ik ben zo wa bang dat men ouders er tege gaan zijn 

Hebbe jullie iets hoe da beter kan gaan of hoe het bij jullie was gegaan