Vraag

wie of wat ben ik?

  • 21 November 2022
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik loop hier dus al een tijd mee rond maar ik weet dus niet of ik Biseksueel ben. Eerst dacht ik dat ik alleen op jongens viel omdat ik alleen maar relaties heb gehad met jongens. Maar nu zie ik steeds meer meisjes op tik tok of Instagram en meisjes lijken veel interessanter. Dat geeft een heel raar gevoel alsof ik in de war ben. Hopelijk kan iemand mij helpen :)


3 reacties

Badge

Haii

Dit is normaal. Ik denk dat je het gewoon op je af moet laten komen en de juiste persoon komt wel op je pad. Je zal er vanzelf achter komen of je Bi bent of niet. Ook hoef je er niet altijd een label op te plakken als je dat fijner vind. Je bent wie je bent😊

Reputatie 7
Badge +17

Ik had hetzelfde maar dan omgekeerd. Alleen maar met meisjes bezig en nooit gedacht dat ik jongens ook leuk kon vinden, wel dus.πŸ˜„ Dus ja, ik noem me nu bi maar eigenlijk maakt het label me niet veel uit. Love is love en zo.

Reputatie 7
Badge +7

Ik had hetzelfde maar dan omgekeerd. Alleen maar met meisjes bezig en nooit gedacht dat ik jongens ook leuk kon vinden, wel dus.πŸ˜„ Dus ja, ik noem me nu bi maar eigenlijk maakt het label me niet veel uit. Love is love en zo.

Dankjewel! Zelf ben ik niet echt verliefd maar ik vind meisjes wel interessanter. Weet iemand toevallig hoe je dit bespreekbaar met iemand kunt maken?

Reageer