OKE YALL,
lees dit pls als je hetero bent maar ook zeker als je gay of bi bent,
want ff wie de f heeft ooit bedacht dat het slecht s om gay te zijn, want in welk kk opzicht hebben anderen er last van, en die lgbtqieii shit boeit me echt vrij weinig, maar ik snap t wel, netzo als die gaymaand, ik snap dat ze veel aandacht krijgen maar ff, dat komt omdat ze lett elke dag worden uitgescholden, worden bekeken en nog meer shit. maar lett deze hele fucked up wereld zou zo veel beter zijn als iedereen gewoon met zn eigen kk zaken bemoeid, en ied hun eigen ding laat doen, dus yall gays RISE AND FK SHINEEE.
en ff jongens t is nie raar om met gay jongens bevriend te zijn, vaak hebben ze t juist nodig dus stap gwn op ze af, en ik zweer dat de meeste gay boys je echt nie zomaar gaan zoenen fz ahaah, en meestal zijn die jongens alleen bevriend met meisjes maar dat komt vaak ook omdat ze lett worden uitgescholden door die boys. e
en ff als suprise yall IK BEN KKR GAY,
maar ff boys laat ied gwn ff en judge niet zo kk snel.
mr lett als jullie ff mijn history weten ahah, ik was tot mn 13e zo kkr populair (pick-me i know) mr toen ik opeens met 2 chicks bevriend was en dat wel gezellig vond, werd t al lastig bij de jongens. en nu ben ik lett alleen maar bevriend met chicks, en k zweer jullie bro, ik ben lett 0 veranded dan toen ik met al die boys bevriend was. ook heb ik lett mensen van mn sport enz die ik niet durf te vertellen dat ik vooral meisjes als vrienden heb omdat ied van jullie boys, gelijk een mening heeft en te insecure is om de mening van anderen zich te laten beinvloeden,
wie de kk boeit als mensen je gay vinden als je met gay jongens bevriend bent, als j t gwn gezellig heeft
thanks yall heteroos en de rest ahaha
anoniemeboy27