wie ben ik??

  • 5 June 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben een meisje van 13 en merk dat ik steeds meer onzeker over dingen begin te worden. 
Het zijn vooral dingen zoals wie ik ben, wat mijn sexualiteit is en welke stijl ik leuk vindt. 

Ook heb ik het gevoel alsof ik me steeds naar erover voel… ookal is dat helemaal niet nodig. 
 

Wat kan ik het beste doen om het minder stressvol te maken? Bedankt voor de reacties
 

 


3 reacties

Heyy

 

Je zegt het zelf ook al goed, maar het is echt niet nodig om je naar te voelen over jezelf.

 

Het is namelijk helemaal niet gek dat je twijfels hebt over je seksualiteit, je stijl en over wie je bent. Je bent 13 en bent volop aan het puberen. De hormonen die vrij komen in je lichaam spelen een enorme rol in jou!

 

Het beste wat je kan doen is luisteren naar jouw gevoel. Waar denk jij dat je je goed bij voelt? Als je dit niet weet is dat niet erg! Je kan een beetje gaan experimenteren en kijken waar je je goed bij voelt. Op een gegeven moment heb je jezelf helemaal uitgevonden, maar alles op zijn tijd!

 

Ik wil je ook nog even vertellen dat alles wat jij goed vind en leuk vind aan jezelf ook goed is en dat je seksuele voorkeur niet uitmaakt om wie jij bent. Jij bent jij en dat is helemaal prima☺️
 

Groetjes van mij!

Heyy

 

Je zegt het zelf ook al goed, maar het is echt niet nodig om je naar te voelen over jezelf.

 

Het is namelijk helemaal niet gek dat je twijfels hebt over je seksualiteit, je stijl en over wie je bent. Je bent 13 en bent volop aan het puberen. De hormonen die vrij komen in je lichaam spelen een enorme rol in jou!

 

Het beste wat je kan doen is luisteren naar jouw gevoel. Waar denk jij dat je je goed bij voelt? Als je dit niet weet is dat niet erg! Je kan een beetje gaan experimenteren en kijken waar je je goed bij voelt. Op een gegeven moment heb je jezelf helemaal uitgevonden, maar alles op zijn tijd!

 

Ik wil je ook nog even vertellen dat alles wat jij goed vind en leuk vind aan jezelf ook goed is en dat je seksuele voorkeur niet uitmaakt om wie jij bent. Jij bent jij en dat is helemaal prima☺️
 

Groetjes van mij!

Heel erg bedankt voor je reactie, ik voel me nu een stuk vrolijker :)

Het is een lastige tijd waarin je veel dingen voor het eerst meemaakt, hoe simpel het ook klinkt: laat het komen. Het is soms makkelijker gezegd dan gedaan maar als je gewoon je leven lijdt en bezig bent met school en hobby's dan komt alles vanzelf wel, vertrouw vooral op je gevoel. Zie het niet als een obstakel maar als een avontuur. Er gaat nog zoveel op je pad komen, enjoy the ride! 

Reageer