Skip to main content
Vraag

Weten mensen dat ik gay ben?

• March 10, 2026
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar, ik ben bang dat mensen weten dat ik gay ben.

Het is namelijk best goed te merken denk ik. Ik heb lang haar (waar ik vanaf wil), ik luister naar Billie Eilish en Olivia Rodrigo, ik hoor niet bij de jongensgroep uit onze klas (ook niet bij de meiden) en ik vind veel dingen die de meeste jongens leuk vinden niet leuk zoals voetbal.

Moet ik me nu zorgen maken? 

Bedankt voor je antwoord alvast, dooeeiiii

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 10, 2026

Heyy ​@Anoniem70927 ,

De dingen die je noemt betekenen niet dat je op jongens valt hoor, het zegt iets over jou als persoon maar over niet je geaardheid..🙃 Kan natuurlijk wel zo zijn dat je alsnog gay bent, maar daar is niks verkeerds aan en je merkt vanzelf op wie je valt ❤

Liefs :)

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

hi ​@Anoniem70927 

ik sluit me aan bij ​@Cantaloupe en dat je naar billie en olivia luisterd dat is gewoon  je muziek smaak ik ben zelf ook echt een fan van billie 😅💗maar zoals ik al vaker zeg hier op het forum dat stel je zou wel gay zijn dan is dat helemaal oke en je mag je tijd nemen om het aan mensen te vertellen (je hoeft het ook niet te vertellen als je dat niet wil) het is jouw keuze. maar het belangrijkste heb lol maakt niet uit wat anderen vinden.💗

liefs vie