Skip to main content
Vraag

Welke seksualiteit heb ik?

• August 1, 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik vraag me af of ik bi ben. Kan je bi überhaupt bi zijn als je nog nooit met hetzelfde geslacht bent geweest? Of ben je dan gwn bi-curious? 

Ik zal het even uitleggen. Ik heb echt een girl crush op Enid van de show Wednesday op Netflix. Ik weet niet of nog meer mensen deze serie hebben gezien? Ze is een jonge 16 jarige weerwolf. En ze is echt super cute. Daarom denk ik dat ik misschien wel bi ben. Als ik niet bi zou zijn, zou ik haar ook niet leuk-leuk vinden toch?

Ik ben helaas nog niet irl met een meisje geweest alleen met een jongen. Waar ik ook echt super veel van hield. Maar ik zie me zelf wel naast een meisje ook. Sws maakt het me niet zo heel veel uit met wie ik ben. Dus ik zou denk ik ook wel voor iemand die trans is kunnen vallen. Alleen non binair mensen vind ik lastig, geen haat of iets naar non binaire mensen. Volgens mij is pan zijn dat je gender blind ben, en dat ben ik niet. dus dat valt al af. Dus dan toch maar bi? Wie heeft er advies hoe ik hier beter achter kan komen?

Ik zou het ook wel willen proberen met een meisje, maar weet niet zo goed waar ik dit moet vinden. Meiden die hier ook geïnteresseerd in zijn bedoel ik. Hebben jullie hier misschien ook nog tips voor?

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 1, 2025

Ik denk wel dat je bi kunt zijn zonder met hetzelfde geslacht te zijn geweest.  Het gaat over op welk geslacht je verliefd wordt en niet over wat je al gedaan hebt.  Zo wist ik zelf al dat ik grotendeels hetero ben voordat ik wat kreeg met een jongen.  De meeste mensen weten of voelen dat en zo gaan ze dan op zoek naar een persoon van het voor hen gepaste geslacht.

Dat je een crush hebt op een meisje en je jezelf kunt voorstellen met een meisje, wijst er toch op dat je bi zou kunnen zijn.  Of misschien ben je lesbisch en was die jongen maar om me te experimenteren.  Maar weet je: al die hokjes hebben geen zin, ze maken ons alleen maar aan het twijfelen en piekeren.  Je ziet het wel op wie je verliefd wordt - en wie op jou.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 7, 2025

Ligt er aan waar je aangetrokken tot voelt ik voel me alleen aangetrokken tot meisjes dus ben al bijna 3 jaar lesbische