Vraag

Welke bh maat zal ik dragen

  • 19 February 2023
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag, 

Ik wil een meisje worden maar ik ben nu nog een jongen. 

Nu was mijn vraag hoe kan ik mijn borsten laten groeien en welke maat is het mooiste

 

Xxx


6 reacties

Je borsten gaan groeien door hormonen een verder door niks ( of een borstvergroting).

Reputatie 1
Badge

@Mimo dankje voor de info 

Reputatie 1
Badge +1

Volgens mij gebeurt dat door hormonen, je kan niet echt kiezen welke maat

Reputatie 1
Badge

Zijn er dan iets van hormoon pillen ofzo? @Mimo @Vince.Trans 

Reputatie 7
Badge +8

Door de hormoon oestrogeen groeien borsten. Dat komt vaak alleen voor in mensen die geboren zijn als vrouw. je kan helaas op geen andere manier natuurlijk borsten groeien.

Ik weet dat je In Nederland niet zomaar oestrogeen kan krijgen.  Vaak krijg je in nederland oestrogeen pillen. Die slik je in en na een best wel lange tijd begint er ook borst groei.

Ik heb ergens gelezen dat ze alleen jongeren vanaf hun 15e estrogeen geven maar het is een best wel langdradig process om als jongere of volwassenen oestrogeen aangeschreven te krijgen en zelf weet ik er niet zo veel over hoe dat allemaal gebeurt. Ik ben zelf niet transgender en ik weet niet zo veel over hormonen krijgen.

Ik denk dat het het beste is om met een volwassenen te kijken naar dit soort dingen als je wilt beginnen met borst groei en andere meer vrouwelijke lichaamsveranderingen. 

 

Badge

Eet jezelf helemaal helemaal vol bro, helpt heel erg!

Reageer