Vraag

weet niet zeker of ik bi ben

  • 5 April 2021
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Heyhey iedereen! Ik zit al een tijdje op de middelbare school en ik denk dat ik misschien bisexueel ben… idk ik val het meeste voor meisjes en heb ook een crush op een meisje maar ik heb ook nog een gevoel dat ik op jongens val. Ik weet niet ik val 75% op meisjes en 25% op jongens. Wat raden jullie aan om te doen want ik weet niet wat ik nu moet doen en hoe ik ‘moet’ weten of ik bi ben


4 reacties

Badge

Hee 

Je hoeft je er echt niet druk over te maken we leven in 2021 en inmiddels is dit al zo genormaliseerd… Je kan ook gwn tijdens het avondeten zeggen: ‘mam, pap ik ben biseksueel’ het komt allemaal goed

 

X

Badge +1

Je bent gewoon bi en dat is cool want bi mensen zijn mooi asf

hee, het is geen enkel probleem dat je het niet zeker weet. Je kan gewoon kijken voor welk geslacht je gevoelens krijgt, en of dat een meisje of een jongen is, het is allemaal oke! Je hoeft het helemaal niet zeker van te zijn, je komt er vanzelf achter!

Hii

Veel mensen denken dat biseksuele mensen 50% van meisje houden en prc 50% van jongens houden.

Maar dat klopt helemaal niet je kan 90% op jongens vallen en 10% op meisjes en je bent nogsteeds biseksueel. 

Maar je hoeft jezelf niet te labelen, want het maakt uiteindelijk niet uit.

Reageer