Skip to main content
Vraag

Weet niet meer zeker of ik bi ben (problemen met vriendin)

• May 27, 2025
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben sinds september in een relatie met mijn beste vriendin (twee meisjes dus). Ik denk dat ik biseksueel ben, alleen de laatste tijd merk ik dat ik als ik aan de toekomst denk mezelf zie met een man/jongen en niet met haar. Ik weet dat zij mij wel ziet als ze aan de toekomst denkt.

Ik weet gewoon niet zeker of mijn wens realistisch is. Ik wil geen stereotypische man, ik wil een man die comfortabel is met mij en zichzelf. Kennen jullie bijvoorbeeld Conan Gray (zanger), David Bowie (ook een zanger) of Sirius Black (van Harry Potter)? Dat is dus het type man waar ik mezelf mee zie. Meer vrouwelijk.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik weet niet of het realistisch is dat ik ooit zo’n soort man vind, en ik vind het moeilijk dit bespreekbaar te maken met mijn vriendin. Ze heeft namelijk bij de ene ruzie die we hebben gehad zichzelf gesneden en ik wil niet dat ze dit opnieuw doet. Ik weet ook niet of ik onze relatie echt al zo serieus moet nemen, omdat we beide 15 zijn en dit vaak als “puppy love” gezien wordt.

Hoe moet ik dit aanpakken?

3 reacties

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 28, 2025

Heey myla(16) hier 

Leuk dat je al effe een relatie heb 

ik ben lesbisch maar als ik zelf aan later denk zie ik me ook steeds met een man maar ik val echt alleen op meisjes

Dat kan inderdaad lastig zijn maar je kan 

Je gaat lekker aan de toekomst beginnen met wie jij leuk  vind

Mvg myla

Piertje15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Nou is het moeilijk mijzelf relatie expert te noemen, en zijn mijn adviezen misschien licht te nemen (ook als bi jongen en niet meisje), maar ik denk dat je moet doen waar je je nu goed bij voelt. Denken over de toekomst is leuk, maar vaak veranderen dingen waar nooit eens aan gedacht had. Daarom denk bij het woord toekomst nooit verder dan dit jaar.

Ik zou echt willen dat het beter gaat bij jullie, wat je zei is echt heel heftig. Ik durf niks over het oplossen van ruzies te zeggen, vooral niet als het zo erg is

En ja, wij niet-mannelijke mannen bestaan, we hebben meerdere smaken, van femboy tot gwn een gast. Ik ken (met mijzelf meegeteld) 5 jongens die je niet echt traditionele jongens kan noemen.

Het beste is een plek te kunnen vinden (of persoon) waar je dit mee kan bespreken. Als je niemand hebt, probeer er misschien eentje te vinden. Misschien van een soort club ofzo, misschien iemand anders

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 15, 2025

Laat het rusten om tegen je vriendin te zeggen.

Kijk zelf een beetje wat er gebeurt als je bij een jongen bent .

Want je bent nog jong dus in onze hoofden gaan zoveel rond dat het allemaal raar is dat je ook aangetrokken voelt tot jongens .

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook even heb gehad heb dat wel even met me vriendin besproken  want ik zat er mee dat ik een jongen nodig had om kinderen te krijgen.

Toen zei me vriendin dat klopt maar je kunt dat ook anders doen want haar tante is ook lesbisch en die heeft spermabank geweest om toch als lesbische stel kinderen te krijgen dus dat kan bij ons later ook .

Dat stelde mij heel gerust wat me vriendin toen zei