Skip to main content

Wat moet ik mezelf als identificeren?

• September 8, 2025
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

idkgurly
Forum|alt.badge.img

Ik ben een 12  (bijna 13) jarige meisje met een wat meer volwassener gedachtes en ‘problemen’.

Ik heb mezelf al vanaf dat ik 11 was na een relatie met een meisje als bi voorgesteld maar dat zit ik nu te betwijfelen. Ik stel me voor in een relatie met mannen en vrouwen maar als het over in bed gaan met iemand stel ik me dat alleen voor met een vrouw. Ik zou het ook fijn vinden om met een non-binair of furry in een relatie te zitten.

Tegelijker tijd voel ik me ook niet heel erg meisjes achtig. Ik draag graag jongens kleding en het zou me zeker niet tegen vallen als iemand een gender neutrale pronouns gebruikt. Ik stel mezelf ook voor zonder borsten en dan vindt ik mezelf veel meer aantrekkelijker. Daarom heb ik ook mijn moeder gevraagd of ze een binder voor me wil kopen, maar dat mag ik pas over een jaar van haar. (ik begrijp wel waarom en ik respecteer haar keuze ook)

Nu is de vraag of ik nou bi, lesbisch, pan of non-binair ben. Op dit moment zet ik mezelf liever nog niet in een hokje.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@idkgurly, het is helemaal oké dat je nog niet weet wat je precies bent. Je kan nog steeds ontdekken of je bi, lesbisch, pan of non-binair bent. Je hoeft jezelf echt nog niet in een hokje te stoppen.

Het is normaal dat je soms anders voelt, van kleding houdt of dat je liever bepaalde pronouns gebruikt. Je mag gewoon kijken wat fijn voelt en je hoeft niet te kiezen. Het belangrijkste is dat je jezelf accepteert en dat je doet wat goed voelt voor jou 💛.

xx liefs Wolf 🐺