Skip to main content
Vraag

wat moet ik hier mee?

• May 3, 2026
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal even ter info ik ben een jongen van 16 jaar. Ik heb een beetje een rare thuissituatie want eigenlijk was mijn vader in mijn hele jeugd niet emotioneel aanwezig (hij was er weinig en als hij er was negatief). Mijn vader is erg tegen homos en maakt altijd rare grapen daar over. Nu twijfel ik zelf of ik ook/aleen op mannen val. Een aantal vrienden van mij maken ook wel eens homo grappen of zeggen wel eens homo tegen mij, of vragen op een beetje een plagerige manier of ik echt niet homo ben. ik vind dat niet heel erg ofzo maar wat als het wel zo is. Maar het blijft steeds door mijn hoofd gaan, ik wil helemaal niet op mannen vallen komt alleen maat gedoe van. Ik heb het gevoel dat ik er met iemand persoonlijk over moet praten maar ja wie weet ik niet zo goed.

Iemand tips zou erg fijn zijn?

(Dit is mijn eerste topic tho net nieuw en dacht miss is dit wel een optie)

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Xdanoniem ,

Welkom! 🙂

Wat rot dat er zulke opmerkingen worden gemaakt. Het zou niet eens een big deal moeten zijn, het gaat erom dat je gelukkig bent.  Dit is misschien makkelijk gezegd, maar het ligt niet aan jou als je wel op mannen valt, dat hebben je vrienden en je vader dan wel te accepteren, zou het helpen om te vragen waarom ze er grappen over maken? Zodat je het van hun kant hoort en zij jouw kant kunnen horen zeg maar. Het ook jammer dat hier vaak een taboe op is, het zou juist knap zijn als mensen er open en eerlijk over kunnen praten zonder oordeel. Weet in ieder geval dat je altijd nog hier dingen kwijt kunt! En hopelijk heb je iets aan mijn reactie 🙃

Groetjes

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 5, 2026

Hoi,

Ik sluit me helemaal aan bij ​@Boterbloempjee  ❤ En wil er nog aan toevoegen dat die opmerkingen/grappen helemaal niet hoeven te betekenen dat het zo is, sommige mensen kunnen anderen nogal snel -en om de meest onbenullige dingen- in hokjes zetten of doen het om een beetje te fucken.. Ik kreeg ook weleens zulke opmerkingen maar uiteindelijk zijn jij en ik de enige die kunnen weten op wie we vallen..😉 Als het toch zo is merk je het vanzelf.

Liefs :)