Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen, gay, bi, hetero?

• 18 februari 2025
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties

Hey ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb gewoon geen idee over of ik bisexual ben of hetero want ik weet niet ik heb meer meisjes gehad als crush maar dat was well de basisschool zo het was niet zo heel serieus maar de laatste tijd verlies ik eigenlijk mijn interesse in meisjes en ben ik steeds meer geïnteresseerd in jongens en ik weet niet mijn ouders weten het niet het is niet dat ze ertegen zijn maar ik weet niet ik heb mijn klass het ook niet verteld maar dat is om dat hun geloof ertegen is we en ik heb ook een keer een crush gehad op een jongen maar ik weet niet wat zouden jullie doen

3 reacties

ikschaammeniet
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 18 februari 2025

beste staf

je hebt moeilijke tijden nu

ik zou een beginnen met rustig aan doen. neem de tijd. denk na. test het. hoe voelt het naast een jongen, naast een meisje, even sterk of is de ene sterker?

als je eruit bent, zou ik een gesprek erover hebben met je ouders, er is 70 procent kans dat je ouders kalm reageren dus daar geen zorgen over maken. vergeet nooit. ieder uniek, ieder is zichzelf, doe wat je bent, #LOVEURSELF

• Net nieuw
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

Als je biseksueel bent betekent het niet dat je precies even veel gevoelens voor zowel jongens als meisjes hebt. Je kan ook 70% op jongens vallen en 30% op meisjes. Dus het is ook heel interessant om dat uit te zoeken!

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1752 reacties
  • 27 februari 2025

Het is niet erg als je het niet weet. Dan ben je gewoon een tijdje bischierig. Helemaal niks mis mee! Je kan het uiteraard aan een paar mensen vertellen, maar ik zou wachten totdat je het zeker weet, zodat je het hun niet een 2de keer hoeft te vertellen

Groetjes Lupus

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen