Skip to main content

hallo ik ben 14 jaar oud (-verwijdert ivm met forumregel 3: plaats geen persoonsgegevens-) en ik ben een meisje maar ik ben geboren als een jongen maar  niemand weet dit ook mijn vriend wist dit niet tot dat we samen naar de school wc toe gingen vorige week ik durfde hem dit niet te vertellen dus we trokken allen bij onze broek uit maar toen kwam hij er achter dat die van mij groter is dan die van mij vriend hij vond dit eerst erg raar maar aan het einde ging hij mijn lul zuigen ik had dit niet verwacht dus ik kwam erg snel klaar daarna liep hij weg zonder iets te zeggen graag tips wat ik nu moet doen😋😫

oke, uhm vind dit wel een apart verhaal maar ik ga je proberen te helpen… ik snap niet wat je bedoelt met weglopem, maar heeft hij het uitgemaakt? als hij het niet leuk vind dat je een piemel hebt en geen vagina is dat zijn eigen probleem wany jij bent mooi zoals je bent! wel apart dat hij aan je piemel ging zuigen in de wc. zei hij nog iets daarna ofzo? ik zou graag meer willen weten om je te helpen💓🤗

mvg van,

nachtbloempje

Hey hey,

Ik vind het een beetje een vaag verhaal… zou je iets meer kunnen vertellen?

Van wat ik heb begrepen probeer ik wat tips te geven

je zei dat je geboren bent als een jongen, maar een meisje bent. Je hebt ook gezegd dat je vriend dat niet wist. Dat jullie dan samen naar dezelfde wc gaan en dat hij je zuigt is een beetje apart. Ik weet niet of ik het moet geloven. Maar als hij zomaar weg loopt na zo’n situatie…. het zou kunnen dat hij erover moest nadenken? Als je er wat meer over vertelt zou ik je verder kunnen helpen.

Groetjessss

Reageer