Skip to main content
Vraag

wat kan ik doen aan dat mensen zeggen dat ik bi ben en aan haat met dat

• 17 januari 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Hoi, ik ben een 12 jaar.  En een van mij vrienden weet niet eens als ik haar zo kan noemen na wat ze deed .gaat tijden een Dalton uur tegen mij een jongen uit een andere klas en de homophobia’s kind uit onze klas zeggen dat ik bi ben, en dat ik dat tegen haar zei dat deed ik niet eens. want ik vertrouwde haar niet meer en ik zeg dan nee gatver ew doe normaal, maar ik wordt rood zweterig trilling niet heel handig. Maar die Jongen gelooft haar nu gaat ze maar door met die Jongen als ze een emotie over mij voelen zeggen dat ik bi ben nu weten bijna alle jongens het en die kijken in de kleed kamer raar naar mij. nu zegt zij dat ze een reden heeft er voor en dat ik de een  ben die normaal moet doen wat kan ik doen help pls…

Groetjes anoniem…

1 reactie

Haud machina ego sum
Forum|alt.badge.img+1

Oei, wat naar voor je,

TBH volgens mij is je vriendin bi maar ze is onzeker dus gaat ze zeggen dat jij bi bent om beter te voelen. Jij bent ook echt niet degene die normaal moet doen. Da’s nie’ goed of aardig van haar dus misschien is het een goed om wat minder met haar om te gaan.

Mensen kijken je misschien nu nog raar aan maar die gaan het echt in een week ofzo vergeten. Als dit echt vervelend wordt kan je altijd met je ouders of mentor praten.

Maar at the end of the day is iedereen wel een beetje bi.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen