Vraag

wat is mijn seksualiteit?

  • 13 April 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hier zijn erg veel berichten over mensen die op zoek zijn naar hun seksualiteit. Ik ben er zelf over beginnen nadenken en ik begin te twijfelen. Misschien ben ik nog niet oud genoeg ofzo, maar ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik fantaseer soort van wel. Daar denk ik ook dat ik niet echt goed doe ofzo. Ik kan nooit een beeld voor mij zien. Dat is denk ik ook wel omdat ik dat nooit kan . Ook niet van bijvoorbeeld een kers ofzo.  Maar ik denk gewoon seks maar zie niks voor mij. Zowel van jongens als van meisjes, en denk ook na over seks met transmensen enzo. Ik denk zowel bij jongens als bij meisjes die ik zie dat ze knap zijn. Toch schrikt het idee van een relatie en seks in het echt mij heel hard af. Ik denk ofwel ben ik nog te jong ofwel ben ik raar.  Maar als iemand mijn seksualiteit vraagt zeg ik gewoon hetero.

Weet iemand of er meer mensen zo zijn?

 

Veel liefs, Appelbanaan 


1 reactie

Hey lieverd het is niet raar ! We zijn nog kids. Neem lekker je tijd dit komt allemaal goed. Ik snap je wel, maar als we de tijd laten komen en we ervaringen opdoen en meer dingen begrijpen valt jouw puzzeltje helemaal goed ! Ik begrijp mezelf soms ook niet. Maar ik zie mijn oudere zus die eerst ook veel dingen niet zeker wist of begreep nu steeds zekerder en stabieler en sterker worden en ikzelf vast ook. Neem je tijd en de antwoorden op je gevoels vragen zullen zeker komen !  <3

Sanny xxxxx

Reageer