Wat is mijn gender/seksualiteit?

  • 24 October 2022
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Ik weet zelf nog niet heel veel van de LGBTQIA+ maar ben er nu wel mee bezig-  Ik ben geboren als een meisje maar voor mijn gevoel ben ik dat niet.

En mijn seksualiteit weet ik al helemaal niet :[  . Want de ene keer vind ik meisjes weer leuk, de andere keer weer jongens, dan weer niemand en dan weer iedereen.

Ik wordt er zelf een beetje confused van-

 

Hulp zou heel fijn zijn :D


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi kijk eens naar de antwoorden bij dit topic:

 

En weet je? Gun jezelf lekker de ruimte om te merken en te  ontdekken wat je voelt :) dan kun je écht jezelf zijn.  Dat is het fijnste. Tijd genoeg.  Komt vast goed !

Groetjes liefs Julian 

Badge

Hoi!

Ik weet zelf nog niet heel veel van de LGBTQIA+ maar ben er nu wel mee bezig-  Ik ben geboren als een meisje maar voor mijn gevoel ben ik dat niet.

En mijn seksualiteit weet ik al helemaal niet :[  . Want de ene keer vind ik meisjes weer leuk, de andere keer weer jongens, dan weer niemand en dan weer iedereen.

Ik wordt er zelf een beetje confused van-

 

Hulp zou heel fijn zijn :D

joehoe! ik weet heel veel er van, ik denk dat je abroseksueel bent! dat betekend dat je seksualiteit fluxeerd, dus veranderd. precies wat jij uitlegde dus!  ik ben miss zelf ook abro, weet k nog nie, Mr ja! ik denk dat je abro bent <3

Reputatie 1
Badge

Hoi kijk eens naar de antwoorden bij dit topic:

 

En weet je? Gun jezelf lekker de ruimte om te merken en te  ontdekken wat je voelt :) dan kun je écht jezelf zijn.  Dat is het fijnste. Tijd genoeg.  Komt vast goed !

Groetjes liefs Julian 

Ik zal zeker kijken naar dat topic, bedankt!!

En ik denk eerlijk gezegd dat ik gay ben maar das niet zeker, bedankt voor je hulp <3

Reputatie 4
Badge +3

heyhey , ik zou jezelf het allemaal maar even laten uitzoeken . je komt er echt vanzelf wel achter en je hoeft jezelf niet persee een label te geven :))

Reageer