Skip to main content

Heyhey,

Ik ben 13 jaar, en ik wil graag uitvinden wat mijn geaardheid is. Ik weet alleen bijna zeker dat ik hetero kan afstrepen.

Ik heb tot nu toe nog geen serieuze crush gehad, alleen op fictional characters. Wel heb ik heel af en toe de neiging om mijn beste vriendin een kus te geven, maar ik heb niet het gevoel dat ik een crush heb.

En als ik mijn ouders vraag met wat soort persoon ik trouw, zeggen ze dat het een stoere meid wordt. 

Ik denk ook niet dat ik aromatisch of asexueel ben, maar ik sluit niks buiten.

Iemand een idee?

Bedankt voor het lezen!

 

Liefs.

          M.

Hoi @Natureflower ,

Ik heb zelf ook nog nooit een serieuze crush gehad. Ik denk zelf dat ik hetero ben, maar ik weet het niet zeker. Dat merk ik vanzelf wel .

Bij jou komt het ook wel vanzelf, gewoon afwachten 😉

 

 


Hey @Natureflower,

Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik denk dat je het moet afwachten totdat je een crush op iemand hebt.

Groetjes, @Monkeyboy08


Hey lieve @Natureflower  ik snap je vraag wel, en ik denk dat je er na verloop van tijd achter komt. Je valt niet voor de eerste de beste en misschien daarom heb je niet zomaar een crush. Ik denk dat dat heel goed is. Ik denk zelf bv dat ik hetero ben maar ik vind 1 jongen ook heel knap.  Maarja weet je, het belangrijkste is dat je lekker jezelf bent. En die crush komt vast wel en dan merk je ook wat je echte diepe gevoel is denk ik. Trouwens die crush zou een echte geluksvogel zijn met jou! 😉 

Liefs Tover xxx


Hey @Natureflower

Eerst wil ik zeggen dat naar mijn mening je er niet meteen een label op hoeft te plakken, bij mij duurde dat ook best wel lang (Op dit moment denk ik dat ik gay ben maar je weet maar nooit en ik weet dat je me persoonlijk kent en ik ben niet echt out, dus als je er niks over wilt zeggen). Maar maak je geen zorgen als je het nu nog niet weet, zolang je maar blij bent met wil je bent ❤

 

Liefs Y.


heyyyy @Natureflower,

je moet het zelf weten wat bij je past gewoon eens betekenissen opzoeken en op schrijven van hey ik ben … en ik ben … (bijv pan) maar omdat je zei dat je soms de neiging hebt om je beste vriendin te kussen denk ik dat je misschien demiromantisch/demisexueel kan zijn, dat betekent dat je je alleen aangetrokken kan voelen als je diegene al ken maar ik heb geen idee zelf weet ik het ook nog niet zeker of k lesbisch of omni ben (omni is pan maar je merkt gender wel op en kan dus voorkeuren hebben) maar wat ik wil zeggen is dat het oke is om het niet te weten.

liefs de annonieme aap


@Natureflower weet jij iemand die ook zijn seksualiteit (dus geaardheid) niet weet? Bij mij helpt niet enorm (ja, ik weet mijn seksualiteit niet)


Bedankt voor alle reacties! En ik ga het wel zien idd. En ik ga me eens verdiepen in demi romantisch/sexueel @de Annonieme aap!

En ook een paar van mijn vrienden/vriendinnen weten het ook nog niet, waaronder mijn beste vriendin, en een van mijn vrienden is gay, maar heeft er veel moeite mee, dus die probeer ik ook zoveel mogelijk te helpen!

Liefs,

  1.  

Update:

Ik heb besloten dat ik mijn eigen label heb. Geen idee wat. Ik zie wel, als ik de ware vindt, maakt het me niet uit hoe diegene zich identificeerd. Maar ik ben uit als bi, omdat ik geen zin heb in eindeloze vragen, en ik vind dat het mijn geaardheid het beste omschrijft.

 

Liefs,

       M.

 


Reageer