Skip to main content

Wat is een ficionkin/kinie

• February 11, 2026
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Wolfieee
Forum|alt.badge.img+1

hay hay!! Ik ben wolfie aka LukA en ik ben een ficion kin maaaar daar zijn geen posts over.

Β voordat ik begin met uitleggen ik heb Dislexie en normaal doe ik dit soort dingen in het engels dus sry als dit alemaal heel akward klinkt!!!

eerst wat is een kinnie?? dat is een karakter waar je jezelf in ziet of een karakter die je heel relateble vind als voor beeld Regina van glitterforce/ smile precure is een kinnie van mij (ik zweer niet all mijn kins zijn zo skeer)!!Β Kinnie is wanneer je je sterk relateert aan een personage, of het nu vanwege de persoonlijkheid, innerlijke gedachten of ervaringen is.

nu wat is een ficionkin? bijna het zelfde als een kinnie maar net wat sterker een ficionkin heeft karakters waar die zich als indentificeert bvb Clemmie van yealokre, muichiro van kny en de collector van the owl house!!! ook ervaaren mensen die karakters kinnen vaak shifts bvb mentaalen shifts waarin je de persoonlijkheid van dat karakter overneemt voor een bepaalden tijd, maar somige ficion kins hebben geen shifts en dat is ook okay!! Somige kins houden niet van dubbels omdat ze denken dat zij de enige zijn van dit karakter of een onconfertabel gevoel krijgen van een clone van zichzelf te zien!!

ik heb bvb 2 Tanjiro kins gezien op pin ze praaten niet met elkaar omdat ze alebij niet van dubbels houden maar ze waaren zo hetzelfde dat het bijna eng was, zelfde thema, ships, opinions enz!! maar niet allen ficion kins haten dubbels mij boeit het niet want ik ben mirror sharing en pangharapure!! er zijn ook nog anderen thermen zoals ficionhearted dat is bijna het zelfde allen je indentificeert je MET het karakter en niet ALS het karakter!!

als iemand nog vragen heeft stel ze graag!! doeii!!!

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 11, 2026

Dankjewel voor het uitleggen, ik wist dit allemaal nog niet en kende het niet! πŸ™‚

Liefs Yusa 😘