Vraag

Wat ben ik

  • 20 June 2021
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Badge +2

Ik ben een jongen van 14 maar ik draag heel graag korte rokje en een badpak. 

Meestal heb ik ook een buttplug in maar laatste tijd ben ik aan het twijfelen wat ik ben.

Uit testen blijkt ook dat ik meer een meisje ben.

Ben ik nu een jongen of een meisje?

Alvast bedankt voor het antwoord iedereen.

 


2 reacties

Heyy

 

Wij kunnen natuurlijk niet weten wat jij bent.. De enige die dat weet ben jijzelf!

 

Het is niet raar dat je twijfelt. Je bent volop aan het puberen en hormonen hebben de overhand in je lichaam. Neem rustig de tijd om te experimenteren en te onderzoeken wat je bent.. Er zal een moment komen dat je het weet!

 

Verder maakt het ook niet uit wat je bent.. Zolang je maar gelukkig bent en blij bent met jezelf is alles prima!👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +7

Misschien heb je iets aan andere vragen.

Je vindt het fijn een rokje/badpak te dragen. Ik denk dat je dat privé doet. Zou je het ook in het openbaar willen? Zou je dat ook nog ok vinden als mensen dan gaan wijzen/praten achter je rug?  (enne ‘NEEE’ is hier een prima antwoord)

Zou je borsten willen? Van je mannelijkheid, lichaamshaar, zwaardere stem af willen?  Of vind je het prima zoals je bent maar met een rokje?

Zou je graag met iemand gaan? Met een jongen, meisje of maakt je dat niet uit?   Zou je het fijn vinden als diegene je behandelt als meisje, of als jongen met een rokje?

 

Reageer