Vraag

wat ben ik?

  • 13 June 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen en ik val op meisjes maar ook op trans mensen maar ik heb niks met jongens zelf. wat ben ik dan bi of pan ofzo?


3 reacties

Heyy

 

Wij kunnen natuurlijk niet weten wat jouw seksuele voorkeur is.. De enige die dat weet ben jijzelf!
 

Als je Bi bent val je op zowel jongens als meisjes.

Als je Pan bent val je op iedereen.. Ongeacht het geslacht.

 

Val je op meisjes en transmeisjes? Dan kan je jezelf denk ik gewoon als hetero identificeren omdat transmeisjes gewoon meisjes zijn😉

 

Echter maken alle hokjes ook niet zoveel uit.. Zolang jij maar gelukkig bent en je lekker jezelf bent is alles helemaal prima👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb het niet zo op hokjes en labeltjes.

Er is vast wel een labeltje verzonnen dat aangeeft dat je op meiden valt en op transsexuele meisjes die zich jongen voelen of juist precies andersom.

Alleen… het zegt helemaal niks.

Voor meisjes en voor transsexuelen geldt: je valt toch niet op ze allemaal?  Je labeltje betekent hooguit dat je op ze zou kunnen vallen.

Kun je niet beter zeggen: Ik ben mijzelf en ik val op Ellen.   En Ellen kan een jongen zijn die zich meisje voelt, of een meisje, whatever. Als jij op haar valt dan is dat zo.

Beetje alsof je op een blauwe fiets rijdt. Dan gaan de mensen toch ook niet de hele tijd zeuren ‘ja maar jij kan dus ook op een rode fiets rijden? Ik begrijp er niets van, hoe je kan zeggen dat je óók op een rode fiets kunt rijden, maar je rijdt op een blauwe. Onbegrijpelijk’.

Je hoeft jezelf ook niet te identificeren met je fiets.  Toevallig kwam het zo uit dat jij een blauwe fiets hebt. En als-ie stuk is, dan is je volgende misschien rood, bruin of grijs.  Zelfde met Ellen. Als ze leuk is en ze vindt jou leuk, dan ga je met haar.
Je hoeft echt niet voor de hele wereld vast te leggen op wie jij in de toekomst wel of niet zou kunnen vallen.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi An0niem016,

 

Het ligt er aan op wat voor soort transseksuele personen jij valt. Als het jongens zijn die een meisje worden, zou ik zeggen heteroseksueel en als het jongens zijn die een meisje worden, zou ik zeggen panseksueel of iets met heteroseksueel en transseksuele jongens ofzo, maar dit moet vooral jíj gaan uitzoeken. Ik kan het niet voor jou bepalen.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reageer