Skip to main content
Vraag

Waarom worden vrouwen als objecten bekeken

• August 30, 2025
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

waarom? Ze zijn ook mensen

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 30, 2025

Ik denk dat niet alle jongens zo denken en niet alle vrouwen worden zo behandeld. Das ook een beetje te erg dingen over één kam scheren.

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 31, 2025

Hey, ik vind degene die dat doen ook maar dom bezig en onfatsoenlijk. Doe daar zelf absoluut niet aan mee, ik weet zelf hoe het voelt om ongewild bekeken te worden (helaas ook door meiden🫣) en wat dat met je doet. Hoe het vernederend voelt. De meisjes en jongens die ik zelf ken doen ook niet zo,  ik vind het iig ook niet goed en hoe sommige lui zich gedragen is echt schandalig. Als ze zelf een keer zouden voelen hoe het is om bekeken te worden zouden ze wel beter weten denk ik. Maar als je vraagt "waarom" is het antwoord omdat sommige mensen nou eenmaal geen fatsoen hebben en elkaar opjutten in hun belachelijke gedrag. Ze zouden moeten leren dat dit niet kan en dat je eigenlijk een enorme loser bent als je zo doet. En het klopt hoor, dat zijn vaak (met uitzonderingen) vooral jongens/mannen.  

Liefs, Tover xxx 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 5, 2025

Ik ben het er ook absoluut niet mee eens. Volgens mij vinden jongens/mannen ook heel veel "vrouwen" dingen leuk. Ik doe nu heel vaak de wolven dans uit Wednesday haha🫣

Ik snap niet waarom mannen geen "vrouwen" dingen mogen doen en vrouwen geen "mannen" dingen.

Groetjes Lupus 

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 6, 2025

Volledig mee eens hier, ik weet zelf hoe het voelt als een man besluit jij bent een object en ik ga jouw grenzen volstrekt negeren, niet chill... en eerlijk gezegd, ik vind gamen, zwemmen, oversized kleren, zwart, enzovoorts ook gewoon leuk. En dan wordt ik uitgescholden voor emo en tomboy. Terwijl als een jongen dat doet dan is ie cool. Wth mensen