Skip to main content
Vraag

Waarom vind ik het leuk om daddy genoemd te worden als meid?

• April 9, 2025
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hiii
Lang geleden sinds ik een topic heb gemaakt!

Ik ben nu bezig met een nieuwe jongen (we maken het officieel in het echt), maar we hebben dus wel gwn al gehad over seksuele dingen en seksueel gebeld enz..

Hij is wel meer “fem” dan mijn exen en daardoor voel ik me ook wel iets mannelijker op een manier?? Hij is gewoon helemaal anders dan mn exen op een goede manier ook als het komt bij persoonlijkheid hij is veel liever en attenter.

We maakte vaak grapjes van ja “sorry daddy” “haha good girl” snap je maar we zijn er dus achtergekomen dat we die dynamiek juist misschien wel leuk vinden, alleen ik vraag  me af of dat raar is aangezien ik natuurlijk een meisje ben en hij een jongen. Iets zoals mommy ofzo staat me namelijk helemaal niet aan.

En t gaat niet alleen om het “daddy” gebeuren- ik zou het ook niet erg vinden om bijvoorbeeld iets van een strap on te gebruiken bij hem samen ofzo en hij staat daar (denk ik) ook wel voor open. Maar hij houdt zichzelf in met dat soort dingen want hij wilt niet “homo” zijn als je snapt wat ik bedoel (ik vind je moet gwn doen wat je fijn vindt.. heeft niks te maken met seksualiteit per se)

Maar ja weet iemand waarom ik dit ineens leuk vind of is het raar want ik weet niet hoe ik me erdoor moet voelen

xx

4 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • April 9, 2025

En hebben andere meiden dit ook?? Kan online eig bijna niks erover vinden namelijk :’)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 9, 2025

Ik heb daar nog nooit over gehoord.  Het lijkt me wel bijzonder, eerlijk gezegd.  Meisjes met een oudere man noemen hem soms Daddy maar een jongen die dat tegen een meisje zegt zal toch niet zo vaak voorkomen.  Maar als jullie dat fijn vinden: doen!

Hem doen met een strapon betekent niet dat hij homo is.  De anus is ook bij mannen een erogene zone en veel mannnen genieten van het stimuleren van hun prostaat.  En mocht hij toch een beetje homo zijn: so what?

Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • April 9, 2025

@Diana 

Jaaa daarom idk hoe ik het echt moet uitleggen maar hij vindt het ook leuk om “good girl” genoemd te worden dus t is een beetje dubbelop hahah

en precies idd ik vind het helemaal niet raar als een jongen iets anaals in zou voeren i mean.. zoals je al zei een prostaat bestaat en er is niks mis met experimenteren toch? ;P

xx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Hallo ​@Hello1, ik ben geen meisje, maar wil toch even reageren. Wat jij voelt en wat jouw vriend voelt, is helemaal niet raar, maar voor jou is dit allemaal nieuw en dat maakt jou onzeker. Maar waarom zou jij die meer mannelijke rol niet mogen innemen met alle namen, die erbij horen? Omdat dat niet past in jouw opvoeding of verhoudingen binnen jullie gezin. Of omdat onze maatschappij  daar weinig of geen voorbeelden van heeft omdat zij patriarchaal is? Onderzoek wat je voelt en echt wilt en laat hem hetzelfde doen en communiceer daar open en eerlijk over 

Als eruit komt dat jij op verscheidene terreinen de meer mannelijke rol wilt en hij de meer vrouwelijke, is dat toch geen probleem. Jij kunt meer de leiding nemen in situaties waarin hij dat toestaat en dat voor jou zelf gewoon toelaten en er beiden van genieten. En hem peggen kan natuurlijk ook na wederzijdse toestemming. Een verdere stap zou b.v. kunnen zijn dat jullie met wederzijdse toestemming in de richting van een Female Led Relationship gaan. Een relatievorm die verschillende vormen kent. Voorbeelden daarvan zijn er op het internet genoeg te vinden. Maar hoe jullie relatie ingevuld gaat worden, is natuurlijk helemaal aan jullie zelf. Laat oude versleten en  voor jullie niet passende vormen voor een relatie los en creëer samen nieuwe, die wel passend zijn!!!