Vraag

waar hoor ik bij

  • 3 August 2021
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo, ik heb dus een vraag over hoe ik mezelf kan noemen, ik ben denk ik biseksueel maar ik zou geen relatie willen met een andere jongen, maar ik zou wel met een andere jongen seks willen hebben ofzo. Ik voel me wel meer aangetrokken naar vrouwen dan naar mannen.Ik weet het nog niet helemaal zeker dus kunnen jullie me helpen?


4 reacties

Je zal het alleen voor jezelf kunnen bepalen; wij kennen jou immers niet. Van wat ik lees zou ik zeggen dat je hetero bent met een verlangen naar experimenteren met een jongen, maar het zou ook best kunnen dat je bi bent met een voorkeur voor meiden/vrouwen. Echter, alles is oké en je hoeft het echt niet morgen definitief te weten! Het kan ook nog eens over tijd veranderen. Don’t worry! :)

Reputatie 4
Badge +4

Oke ik ben idd ook nog heel erg erover aan het twihfelen en het mezelf afvragen enzo

ik heb dus een vraag over hoe ik mezelf kan noemen, 

Ik zou het bij je eigen naam laten.
Die is vast mooi genoeg.

 

Je wilt waarschijnlijk een fijn label op jezelf plakken om er zo van af te zijn en dat begrijp ik, maar ik denk niet dat het nodig is.
Zelf geef je aan dat je iets voelt voor mannen en vrouwen, maar dat het niet altijd hetzelfde is.
Prima.
That's it.
Een label verandert absoluut niets en maakt je dag niet beter.
Nu al kun je het zo goed omschrijven dat je het met een ademteug kunt uitleggen en dat is al voldoende.

 

Stel dat je soms wel een relatie met een man zou willen hebben, dan weer niet en dan weer alleen met een vrouw.
Daar kun je een leuk label voor verzinnen, maar je kunt er ook geen fuck om geven.

 

Het doel van mijn reactie is niet om iets te zeggen over je situatie.
Kies vooral een label als je dat wilt.
Ik wil gewoon benadrukken dat het niet zo veel zin heeft.
Je wordt op iemand verliefd en je lichaam checkt niet van tevoren of jij aangegeven hebt bij welke subgroep jij je thuis voelt.
Erg jammer, maar daar kun je weinig aan doen.

Reputatie 2
Badge +1

Het kan zijn dat je verlangen hebt om te experimenteren met andere jongens. Dat is normaal en maakt je niet perse gay of bi.

Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld biseksueel bent maar heteroromantisch. 

Het is heel normaal dat je verward bent en het niet zeker weet en dat hoeft ook helemaal niet. Als ik jou was zou ik experimenteren met wat je wel en niet leuk vindt en dan kom je er vast vanzelf wel achter.

Reageer