Vraag

Vriendin verliefd op mij

  • 12 April 2021
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Badge

Hey, 

Mijn beste vriendin heeft me een paar dagen geleden verteld dat ze bi is en dat ze ook verliefd op mij is.

Dat was voor mij best wel raar om te horen, en nu weet ik ook niet meer hoe ik met haar om moet gaan.

Het voelt heel raar om gewoon weer normaal te doen en haar een knuffel te geven ofzo..

Iemand tips hoe ik weer normaal met haar om kan gaan zonder dat ik er steeds aan moet denken dat ze verliefd op me is?


5 reacties

Hey!

Dit soort dingen is gewoon mogelijk ik ben zelf een jonge van 16. 

Het even schrikken dat iemand van je eigen geslacht jou leuk vind en vooral als het een goede vriendin is. Ik zou er over praten met haar. Zodat zij ook weet dat je het moelijk vind zodat ze je misschien beter kan uitleggen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen 😁

 

 

 

Badge

@Bliksem 

Dat zal ik doen.

Dankjewel!:blush:

Reputatie 2
Badge +1

Hetzelfde als wat @Bliksem zei.

Het is ff schrikken, maar eigenlijk is er niks aan de hand. Gewoon hetzelfde doen I guess. En als dat niet lukt kan je erover praten met haar, hoe je je voelt enzo. En dan tot een oplossing komen.

Reputatie 2
Badge +1

Je kunt haar vertellen dat je helaas niet hetzelfde voor haar voelt maar wel graag vriendinnen wilt blijven.

Uiteindelijk gaat het gevoel bij haar ook wel weg en kunnen jullie gewoon gezellig vrienden blijven

O en, zie het als een compliment ze vindt je dus blijkbaar knap want anders zou ze geen crush op je hebben

Reputatie 6
Badge +12

Je kan ook gewoon vrienden blijven of erover praten.

Reageer