Skip to main content

heey allemaal,

 

Ik ben een meisje van 16 jaaar en heb 2 relaties gehad met jongens maar merk al wel sinds dat ik 12 ben dat ik ook meiden heel aantrekkelijk en leuk kan vinden. Ik ben nog nooit echt verliefd op een meisje geweest maar denkt wel dat ik dat kan worden en ik wil heel graag eens iets met een meisje doen op seksueel gebied. Niemand wist van mij dat ik denk ik bi ben todat een nieuwe vriendin van me aan mij vertelde dat zij bi is. Toen vertelde ik het haar ook. Nu praten we samen vaak over meisjes die we knap vinden enzo en dat is best fijn om iemand te hebben die het begrijpt. Ook zeggen ze steeds tegen elkaar dat we zo graag eens iets met een meisje willen doen. Zij heeft 1x een meisje gezoend en ik heb nog nooit iets met een meisje gedaan. Beide zouden we wel willen, maar door Corona is het lastig. Maar ik zou dus eigenlijk wel wat met haar willen doen 🙂 Volgende week gaan we ook logeren, zij kwam met het idee. Ik hoop dat er iets gebeuren gaat, maar ik weet niet zo goed of ik het moet zeggen tegen haar dat ik iets met haar wil proberen of dat het wel vanzelf zal gaan ofzo. Heeft iemand verder nog tips? Want zoals ik zei, ik heb nog nooit iets met een meisje ervaren. Ook ben ik nog maagd, met een jongen heb ik alles gedaan, aftrekken, vingeren, pijpen, beffen maar nog geen seks. Heeft iemand tips voor wat ik moet doen en voor bij het logeren? (Ik hoop dat er iets gaat gebeuren namelijk :))) 

 

Dankjewel alvast voor het lezen en de hulpp! Liefs M

Heey,

Wat fijn dat je iemand hebt die je begrijpt. 

En ehmmmm ja goeie vraag. Je zou haar hints kunnen geven als jullie gaan logeren. Misschien een beetje aan haar zitten. Maar let wel op of zij dat ook wil. En je zou het eventueel ook kunnen vragen. Zovan hé je weet toch wat wij allebei willen, misschien kunnen we dat eens proberen. Maargoed ik begrijp heel goed dat dat ongemakkelijk is. Misschien dat als je gewoon horny talk hebt dat er dan ook iets gebeurt omdat je beide horny bent maar idk.


Onnodige quote verwijderd

Heey! Wat een fijne reactie dankjewel! Ik zou inderdaad wat aan haar kunnen zitten of subtiele hints kunnen geven en ook kijken of zij het wilt. :)) horny talk is misschien wel wat ongemakkelijk om mee te beginnen in ieder geval maarr ik vind het aan haar zitten enzo een heel goed idee!! 


Reageer